Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور استمرار رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: گذشت زمان و کاهش شدت بیماری کرونا نباید موجب عادی‌انگاری و سستی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و قدردانی از همه دست‌اندرکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: مسئولان و متولیان امور در رفتار خود، با الگو گرفتن از سلوک رهبر معظم انقلاب، تلاش کنند رعایت اصول بهداشتی و احترام به توصیه‌های متخصصان و مصوبات ستاد ملی کرونا را در جامعه نهادینه کرده و فرهنگ‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مرجع رسمی و اصلی اطلاع‌رسانی درباره بیماری کرونا را وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: بیان سخنانی خارج از این چارچوب در خصوص کرونا، موجب عادی‌سازی یا اضطراب و نگرانی در جامعه می‌شود و زندگی روزمره مردم و کسب‌وکارها و تحصیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد، حتماً باید از این کار خودداری شود.

رئیس جمهور در ادامه به ضرورت همیاری کشورها در مقابله کرونا اشاره کرد و از اراده جمهوری اسلامی ایران بر استمرار سیاست‌های انسان‌دوستانه و کمک به کشورهای نیازمند منطقه و سایر نقاط جهان خبر داد.

رئیسی همچنین ضرورت یاری‌رسانی به کشور چین برای مقابله با شیوع کرونا در مقطع فعلی را مورد تاکید قرار داد گفت: کشور چین در زمان بحرانی کرونا در کشورمان با ارسال محموله‌های واکسن، کمک بزرگی به مردم کشور ما کرد و امروز ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم با انتقال تجربیات علمی کشورمان در مقابله با کرونا به مردم و دولت چین کمک کنیم.

رئیس جمهور همچنین اقدام شرکت‌های ایرانی در تولید واکسن کرونا را افتخارآمیز دانست و گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن ذخیره لازم برای آینده، واکسن‌های مازاد نیاز را صادر کنند که افغانستان در این زمینه مورد توجه است.

کد خبر 568815

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور واکسن کرونا تزريق واکسن کرونا تولید واکسن کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند