Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه خبر داد، بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران از کارخانه صنایع چوب خزر کاسپین.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر حجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران از بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران از کارخانه صنایع چوب خزر کاسپین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دکتر غنودی با اعلام این خبر افزود: در این بازدید که در راستای تحقق اهداف ارتباط موثر دانشگاه با صنعت و جهت بررسی چالش‌ها و مسایل شرکت چوب خزر کاسپین برگزار گردید، نشستی تخصصی با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران و مدیران صنعت چوب خزر کاسپین برگزار شد که در آن، چالش‌های آن صنعت و نحوه حل مساله توسط دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یادآور می‌شود: شرکت چوب خزر کاسپین، اولین تولیدکننده پارکت و MDF در ایران است.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران ب خزر کاسپین دانشگاه مازندران چوب خزر کاسپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هدیه روز معلم به اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

در این دستورالعمل آمده است: براساس مصوبه شورای دانشگاه و در راستای تمجید و تکریم از مقام بی بدیل استادان و همچنین تحقق راه‌کنش «تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایت‌مندی آن‌ها» در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور قدردانی و بزرگداشت مقام شامخ استادان دانشگاه، هدیه روز معلم به مبلغ 12 میلیون ریال (یک میلیون و 200 هزار تومان) برای اعضای هیأت علمی تمام‌وقت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی و اعضای هیأت علمی وابسته توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است، براساس بندهای این دستورالعمل به اعضای هیأت علمی نیمه‌وقت یک دوم مبلغ مذکور معادل 6 میلیون ریال (ششصد هزار تومان) تعلق می‌گیرد. اعضای هیأت علمی که از واحدی به واحد دیگر منتقل شده‌اند یا مأمور هستند، از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند هدیه مزبور قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229012 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها