Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصل و اساس کار برای حل مشکلات اقتصادی باید راهکارهای بلندمدت باشد و دولت باید با پرهیز از هرگونه شعار از نظر نخبگان و متخصصان بهره ببرد.

مهران نحوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مشکلات اقتصادی موجود و قیمت بالای کالاهای مختلف، اظهار کرد: در چندماه گذشته در مسیر تورمی شدید و مشکلات اقتصادی انباشته قرار گرفته‌ایم و طبیعتاً این مشکل ظرف مدت یک روز و یک ماه قابل حل نیست، بلکه با تدوین یک برنامه اقتصادی قوی به تدریج قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی شعارها مبنی بر حل فوری مشکلات اقتصادی قابل قبول و کارشناسی شده نیست.

وی افزود: مناسبت‌هایی مانند عید نوروز و یا ماه رمضان سبب به وجود آمدن نوسانات قیمتی در بازار می‌شوند. دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی راهکار بلندمدت، مبنایی و کوتاه مدت داشته باشد. باید توجه داشت که راهکارهای کوتاه مدت شعاری نباشند، چراکه دادن وعده‌های بدون پشتوانه سبب بی‌اعتمادی مردم به مسئولان و دولت می‌شود.

این عضو کانون اندیشه و تمدن اسلامی استان اصفهان، گفت: اصل و اساس کار برای حل مشکلات اقتصادی باید راهکارهای بلندمدت باشد. نکته اساسی این است که باید بپذیریم که در شرایط بحرانی قرار گرفته‌ایم و انباشت مشکلات اقتصادی معضلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است. در وهله اول نباید تقصیرها را به گردن یکدیگر بیندازیم، چراکه همه دولت‌ها در به وجود آمدن شرایط بد یا خوب فعلی دخیل بوده‌اند و تنها نمی‌توان جناح خاصی را متهم کرد.

نحوی تصریح کرد: در این شرایط نیاز به تدبیر تخصصی است و مسائلی که ابعاد ملی دارند اگر به شکل تخصصی به آن پرداخته نشود بی‌اعتمادی را گسترده می‌کند. یکی از مسائلی که می‌تواند دولت را در شرایط بحرانی موفق کند، ایجاد اعتماد نسبی در جامعه است. رفتن به میان مردم که رئیس‌جمهور انجام می‌دهند یک اقدام خوب اما ناکافی است و باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم از نظر نخبگان در پیش برد امور بهره برد.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دولت سیزدهم مشکلات اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.
در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش