Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:43:45 GMT

امکانات و فضای ورزشی کهگیلویه محدود است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۷۴۳

امکانات و فضای ورزشی کهگیلویه محدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی امروز در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در کهگیلویه کم است، گفت: کهگیلویه با وجود ورزشکاران و قهرمانان ملی خوابگاه ورزشی ندارد.

 فرماندار کهگیلویه افزود: برنامه‌ریزی هدفمند و توسعه زیر ساخت ورزشی   از اولویت‌های توسعه ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: ارائه خدمات زیرساختی به مناطق محرومی چون کهگیلویه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است اما عمق محرومیت‌ها حاکی از این است که با وجود تلاش‌های بسیار هنوز محرومیت رفع نشده است. 

موسوی با بیان اینکه بستر حمایت صنعت و بخش خصوصی از ورزش شهرستان اندک است، تاکید کرد:در کمبود امکانات و فضاها ی مناسب برای فعالیت ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی نیاز به سامان بخشی و تلاش دولت احساس می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به پرورش ورزشکاران و قهرمانان متعدد ملی در شهرستان، عنوان کرد :با وجود اینکه ورزشکاران ما در هیئت‌های مختلف برای کهگیلویه و استان در سطح ملی هویت آفرین بوده‌اند اما شرایط و جایگاه کنونی امکانات در تراز ظرفیت و توانمندی‌ها  نیست.

وی افزود: ورزش‌های مدعی قهرمانی که نیاز به تجهیزات و فضای تخصصی دارند بعضا در سالن‌های چند منظوره به تمرینات خود می‌پردازند.

این مسؤول گفت: نیمه کاره رها شدن سالن‌های ورزشی در روستاهای درغک، جاورده و شوتاور و برخی دیگر نارضایتی‌هایی را به وجود آورد است این در حالی است که در سایر روستاهای شهرستان نیاز به احداث ابنیه ورزشی مثل چمن مصنوعی وجود دارد و در هر کجا این امکان فراهم شده است  تاسیسات رفاهی تعبیه نشده است .

موسوی گفت: دغدغه اصلی و انتظار عمومی مردم و ورزشکاران شهرستان کهگیلویه این است که زمینه احداث مهمانسرای ورزشی  این شهرستان در راستای آمادگی اردوهای میزبانی فراهم شود.

وی افزود : امیدواری با پیگیری‌های مدیرکل شاهد گشایش ثمربخش در ورزش کهگیلویه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد:  ورزش کهگیلویه یک ظرفیت و فرصت ارزشمند برای استان است که برای شکوفایی بیشتر نیاز به اقدام عملیاتی دارد. 

دهقان گفت: با توجه به نقاط قوت این شهرستان تلاش خواهیم کرد مطالبات ورزشکاران این شهرستان بیش از پیش دیده شود.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: سالن ورزشی فضای ورزشی کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان