Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:13:55 GMT

وزیر ورزش: اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۹۴۰

وزیر ورزش: اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران ستودنی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی در آیین گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که با همت سازمان ورزش شهرداری تهران، مشارکت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و حضور حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: پهلوانی یک مکتب برخاسته از الگوهای ناب ارزشی و اسلامی است و این برنامه با حضور و مشارکت قهرمانان و پهلوانان برگزار می‌شود تا فرهنگ همیاری و کمک به نیازمندان با غنای بیشتری در جامعه بروز و ظهور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش: احیای ارزش‌های اخلاقی همواره در ایران وجود داشته است

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه دعوت جامعه به احیای ارزش‌های اخلاقی از دیرباز تا کنون در ایران زمین جاری بوده است، عنوان کرد: عزم و اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران و فدراسیون ورزش‌های پهلوانی زورخانه‌ای برای برپایی این مراسم ستودنی و ایثار، جوانمردی، گذشت و دستگیری، زاییده فرهنگ پهلوانی است که از دیرباز با این مردم و پهلوانانش عجین بوده است.

باران‌چشمه: گلریزان؛ آیینی برای دستگیری از نیازمندان

همچنین مهر علی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مشارکت با سازمان ورزش شهرداری تهران برای برگزاری این برنامه را به فال نیک گرفت و بیان کرد: گلریزان؛ آیینی است دیرینه برای دستگیری از مستمندان و نیازمندان که از دیرباز با روح فرهنگ پهلوانی درآمیخته شده است.

شریفی: ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و پهلوانی

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران نیز، برگزاری این برنامه را فرصتی برای تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و پهلوانی برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد تا دل خانواده‌هایی که عزیزانشان برای جرائم غیرعمدی در اسارت هستند، شاد شود.

گفتنی است آیین یاد شده، روز جمعه ۲۶ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در زورخانه «جوانمردان شهدای کن» با حضور چهره‌هایی همچون امیر قلعه‌نوعی، پهلوان محمودی، امیر عرب، حسام احسان، نجات و جمعی از قهرمانان، روسای فدراسیون های ورزشی و پهلوانان پایتخت برگزار شد.

کد خبر 5468094

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان حسین اوجاقی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی آسیا مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر بسکتبال فرهاد مجیدی سازمان ورزش شهرداری تهران وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش