Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری در دوران مدیر عاملی جعفر سمیعی به عنوان معاون اجرایی باشگاه فعالیت داشت که دوران حضور کوتاه مدت او با حاشیه‌های فراوانی همچون درگیری با بوژیدار رادوشوویچ و دعوای لفظی با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز همراه بود.

شکوری که در دوران حضورش تقریبا همه کاره پرسپولیس در امور مالی شده بود پس از بررسی تمام اسناد حقوقی و انتشار آن در سامانه کدال برای اطلاع سهامداران از وضعیت این باشگاه در سازمان بورس، بدهکار شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از انتشار اسم شکوری به عنوان بدهکار ۷۹۲ میلیون تومانی، باشگاه پرسپولیس خواستار ارائه اسناد از سوی معاون اجرایی پیشین پرسپولیس شده بود اما شکوری این اسناد را به طور کامل ارائه نداده است تا این موضوع رسانه‌ای شده و شکوری نیز اعلام کند برای ارائه این اسناد آماده است.

معاون اجرایی پیشین باشگاه پرسپولیس همچون گذشته اسناد مالی و اخبار پر حاشیه را از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر می‌کند تا نشان دهد همچنان علاقه زیاد به این فضا دارد.

شکوری که هزینه‌های پرداختی به رادوشوویچ، هزینه سفر پرسپولیس به گوا هند و … را دلایل اعلام او به عنوان بدهکار مطرح کرده است قصد دارد در چند روز آینده با حضور در ساختمان باشگاه در این‌باره پاسخگو شود.

با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند ابهامات مالی دیگری نیز در دوران حضور شکوری وجود دارد که فعلا قصد رسانه‌ای کردن آن را نداشته و منتظر حضور او در باشگاه برای حل و فصل این موضوع هستند.

کد خبر 5468215

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم شکوری تیم فوتبال پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ باشگاه پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی لیگ برتر بسکتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس