Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:32:44 GMT

۱۶هزار بسته معیشتی توسط سپاه در استان کردستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۹۹۹

۱۶هزار بسته معیشتی توسط سپاه در استان کردستان توزیع شد

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از توزیع ۱۶ هزار و ۸۷۳ بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در نوزدهمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس که با حضور مسئولان استانی در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: امروز مرحله دیگری از کمک‌های مؤمنانه سپاه با همکاری بنیاد علوی و با هدف کمک به نیازمندان جامعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با اقدامات مختلف از ضدعفونی معابر، راه‌اندازی و تولید ماسک و تهیه اقلام بهداشتی گرفته تا توزیع بسته‌های معیشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا و طرح واکسیناسیون در خدمت مردم استان کردستان بوده و این خدمت‌رسانی همواره ادامه دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با قدردانی از همه خیرین و مسئولان اداراتی که در راستای برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه تلاش کرده‌اند، خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) 16 هزار و 873 بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستانی توزیع خواهد شد که امیدواریم بخشی از مشکلات آنان را برطرف کند.

وی از شناسایی 50هزار خانوار نیازمند کردستانی خبر داد و افزود: در آستانه عید فطر هم یک مرحله دیگر از رزمایش کمک‌های مؤمنانه سپاه را در استان برگزار خواهیم کرد.

سردار حسینی با ابراز خرسندی از اینکه اجرای طرح واکسیناسیون، مهار بیماری و کاهش شمار فوتی‌ها را در استان به دنبال داشت، تصریح کرد: یقیناً تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهیم بود و برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش روحی و روانی آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان آغاز اجرای پروژه‌های آبرسانی به 169 روستای دارای تنش آبی را از دیگر خدمات بی‌منت سپاه به مردم عنوان کرد و افزود: سپاه تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم این روستاها در طول 30ماه از نعمت آب برخوردار شوند.

بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در یزد برگزار شد 20هزار بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در استان زنجان توزیع می‌شود

مهدی رمضانی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این مراسم اقدامات سپاه در حمایت از اقشار ضعیف در استان را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: سپاه همواره در عرصه‌های مختلف جامعه نقش تعیین‌کننده و مؤثر داشته و امیدواریم در سال‌جاری نیز با کمک به حوزه اشتغال و تولید، زمینه رفع مشکلات اقتصادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم وضعیت معیشتی مردم بهبود و خانواده‌های نیازمند به سمت خودکفایی سوق داده شوند، افزود: تمام توان و همت خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار خواهیم گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت پیگیری حل مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان با خدمت‌گزاری صادقانه و تلاش در جهت ایجاد رفاه و آسایش مردم، زمینه رضایت‌مندی بیش از پیش مردم را فراهم کنند.

اصغر عزیزی‌فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم از برگزاری  18 مرحله کمک مؤمنانه توسط سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 284 هزار و 171 بسته به ارزش  بالغ بر 114 میلیارد تومان در بین نیازمندان و افراد متأثر از کرونا در کردستان توزیع شده است.

وی افزود: برگزاری نوزده مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه در استان کردستان 254 میلیارد و 437 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تشکیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی و ویزیت رایگان چشم پزشکی، توزیع عینک و عمل جراحی در طرح شهید سلیمانی و اجرای پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی و تهیه و توزیع کپسول اکسیژن در بین مردم محروم از دیگر خدمات سپاه در کردستان بوده است.

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس استان کردستان بسته معیشتی رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود