Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت ایسام، رسول نجفیان درباره این یادگاری گفته است:

«حسین پناهی این نقاشی رو به نام "مادر" و به یاد رنج‏ های مادرش کشیده بود. حسین، مادرش رو خیلی دوست داشت. این نقاشی که به عنوان عزیزترین یادگارش بود رو به من هدیه داد و گفت من می‏خواستم تمام دردهای چند ده ساله مادرم رو در این تابلو تجلی بدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجلی چشم هاش، مقنعه ‏ای که همیشه به سر داشت و رنج‏ها و دردهایی که به خاطر ما کشیده بود.

و من به یاد حسین عزیزم برای حمایت از خانواده ‏های بی ‏سرپرست و بی ‏خانمان این یادگاری عزیز رو به مزایده گذاشتم تا دل چندتا خانواده به یاد دوستم حسین، شاد بشه.»

حالا این اثر ماندگار توسط یکی از قدیمی ‏ترین کلکسیونرهای سایت ایسام خریداری شده و به جایی در نزدیکی زادگاه حسین پناهی بازگشت تا بر دیوار خانه ‏ای پرمهر آویخته شود و هر روز یادش زنده ‏تر از دیروز باقی بماند.

روابط عمومی ایسام در این باره گفت: مدتی است که هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشورمان با نیت انجام فعالیت‏ های بشردوستانه به سراغ سایت ایسام می‏ آیند و اشیای محبوب خود را برای مزایده به معرض نمایش می‏گذارند و ایسام بدون کوچکترین منافع مادی، این اشیای ارزشمند که بخشی از هویت فرهنگی جامعه هستند را در جهت منافع انسان‌دوستانه به نیابت از  ایشان می‏فروشد، برای مجموعه ایسام افتخار بزرگی‌ست که در این امر زیبا و انسانی سهمی ایفا می‏کند.

در همین راستا نیسان آبی سریال منوچهر هادی، و همچنین برخی از وسایل شخصی هنرمندان و مشاهیر اجتماعی نظیر آقایان امیرحسین فتحی، و مهرداد صدیقیان، سجاد محرابی و چند تن دیگر از عزیزان نیز در سایت ایسام به فروش رسید.

سام مدن پور، مدیرعامل ایسام در این باره گفت: خوشحالی بزرگ ما این است که بعد از ۱۰ سال فعالیت مستمر در ایران توانستیم بستری برای این امور انسان دوستانه و فرهنگی فراهم کنیم. به امید اینکه از این پس این حرکت افتخارآمیز با حمایت هنرمندان، عموم مردم و مسئولین ادامه یابد و مرحمی هرچند کوچک باشد بر آلام نیازمندان و هموطنانمان.

کد خبر 670203

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم

یک هنرمند نقاش، طراحی های خود از بازیکنان رئال مادرید را به آن ها اهدا کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر