Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه افراد دخیل در امر نوسازی مدارس، منشا خدمات بسیار ارزشمندی برای کشور هستند، گفت: زحمات این افراد روزبه‌روز به بار می‌نشیند و این برای مجموعه‌ی همکاران ما که به‌عنوان بازوی اجرایی شبانه‌روزی زحمت می‌کشند، یک افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شهری روز شنبه‌، ۲۷ فروردین ماه، در آیین تکریم و معارفه‌ی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مدرسه‌ که در آن به فرمایش امام خمینی(ره) آینده‌سازان انقلاب اسلامی پرورش می‌یابند، مجموعه‌ای مهم است و محققین به این نکته تاکید دارند که اگر بخواهیم آینده‌ی کشور را در سالهای آینده پیش‌بینی کنیم، باید حال و روز آموزش و پرورش آن را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: توجه به مدرسه در همه‌ی ابعاد دیده می‌شود، علیرغم تمامی ناکامی‌ها در حوزه‌ی آموزش و پرورش، توفیقات خوبی را نیز شاهد بودیم که یک نمونه‌ی آن در زمان شیوع ویروس کرونا بود که دشمنان قسم خورده‌ی ما انتظار نداشتند، سربلند از آن بیرون بیاییم و امروز سربلند هستیم که مدارس ما فعالیت حضوری خود را شروع کرده‌اند.

وی افزود: زمانی به‌عنوان مدرسه ساز بیان می‌کردیم که آینده‌ی آموزش در جهان به شکل آموزش الکترونیک خواهد بود و فضای کاربردی مدرسه چندان اهمیت نخواهد باشد اما در دوران شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم که فضای فیزیکی و حضوری دانش آموزان در مدرسه بسیار اهمیت دارد و مجدداً مدرسه را می‌بینیم که اگر نباشد، شور و نشاط جامعه از بین می‌رود.

شهری خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان بخش تاثیر گذار جریان تعلیم و تربیت که تأمین کننده‌ی فضای آموزشی و مدرسه هستیم، باید خداوند را شاکر باشیم و به خود افتخار کنیم.

وی یادآور شد: در استانی مانند آذربایجان شرقی که سرانه‌ی آن بالاتر از میانگین کشوری است، چه فرصتی بهتر از این به سمت احداث مدارسی برویم که زیرساخت تربیت تمام ساعتی را برای دانش‌آموزان فراهم کند.

وی اضافه کرد: مدرسه‌ای در حد تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که همه‌ی ساحت‌های تربیتی دانش آموزان را فراهم کند، باید در تمامی نقاط کشور بسازیم. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد: دولت، مجلس و خیرین پایکار این اقدام مهم هستند و نباید فراموش کرد، مدارسی که ما می‌سازیم در امر تعلیم و تربیت تاثیرگذار هستند و این مهم را کارکنان، کارمندان و متخصصین نوسازی مدارس باید به‌عنوان تابلو در مقابل خود داشته و توجه کنند. 

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: از زحمات آقای صدقی تشکر می‌کنم که خوش درخشیده و همراهی و همگرایی خوبی با مجموعه نوسازی مدارس داشتند و در بخش فرا استانی نیز  تعاملات خوبی دارا بودند؛ آقای فرهودی نیز سال‌های سال است که کنار او خدمت رسانی کردند و امیدواریم خوش بدرخشند. 

طی آئینی «فرهاد فرهودی» به‌عنوان سرپرست جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات «پیام صدقی» مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان نوسازی مدارس نوسازی مدارس آذربایجان شرقی نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت