Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:35:50 GMT

کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در قروه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۴۸۸۷

کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در قروه

سرهنگ علیرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان قروه، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی در نهایت خودروی مورد نظر به رانندگی فردی به هویت معلوم شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی از خودروی مذکور ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با تأکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق مواد مخدر، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5468348

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه کشف مواد مخدر نیروی انتظامی کردستان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد گرد و غبار هفته هنر انقلاب اسلامی گرگان ایلام ماه مبارك رمضان آلودگی هوا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز ۱۵ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع وخاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر دزج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096477

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال