Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ به پیشنهاد غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال و بختیاری و با حکم وزیر کشور بعد از ظهر امروز " فتاح کرمی بروجنی" بعنوان فرماندار شهرستان بروجن از توابع استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

فتاح کرمی بروجنی سابقه فرمانداری دولت دهم را نیز در کارنامه دارد

فتاح کرمی بروجنی نیز پیش از این و در دولت دهم نیز بعنوان فرماندار شهرستان بروجن مشغول به خدمت شد که با روی کار آمدن دولت یازدهم  برکنار و در شرکت آبفاء استان چهار محال مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان بروجن فردا 28 فروردین

آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان بروجن، بعد از ظهر فردا یکشنبه 28 فروردین 1401 در محل فرمانداری برگزار می شود. در این آیین "فتاح کرمی" به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و از خدمات "مسعود ملکی" طی دوره خدمت در این سمت قدردانی خواهد شد.

بروجن دومین شهر بزرگ استان چهار محال و بختیاری

شایان ذکر است پیش از این و بمدت چهار سال مسعود ملکی بعنوان فرماندار این شهرستان مشغول به خدمت بود،شهرکرد دومین شهرستان بزرگ چهار محال و بختیاری می باشد که در 65 کیلومتری شهرکرد

مرکز استان چهار محال و بختیاری می باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرماندار شهرستان بروجن منصوب وزیر کشور حکم چهار محال و بختیاری بعنوان فرماندار استان چهار محال شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • صدور هشدار سطح نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک