Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:53:58 GMT

کاروانِ سلامتِ قرارگاه امام رضا (ع) در رشت اردو زد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۴۰۸

کاروانِ سلامتِ قرارگاه امام رضا (ع) در رشت اردو زد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیر چهری مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از اجرای نخستین اردوی جهادی کاروان سلامت در رشت خبر داد و اظهار کرد: این اردوی جهادی با هدف ارتقاء سلامت شهروندان در محلات کم برخوردار رشت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی برای بیش از ۴۰۰ نفر ویزیت رایگان ارائه می‌شود، افزود: تست قند خون، فشارخون، ضربان قلب، میزان اکسیژن و کنترل حرارت بدن ازجمله این خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گیلان با اشاره به دیگر خدمات ارائه‌شده توسط این قرارگاه، گفت: در کاروان سلامت اردوی جهادی، ۴۰ قلم دارو و ۲۵ حلب شیر خشک و ۵۰ بسته پوشک نوزاد جمعاً به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مراجعه‌کنندگان تجویز و در بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

 

چهری با اشاره به اینکه طرح پویش نذر حاج قاسم از دیگر برنامه‌های این قرارگاه است، افزود: محرومیت‌زدایی، ترویج و توسعه فرهنگ جهادی و رضوی از مهم‌ترین اهداف این پویش است.

 

وی با اذعان به اینکه امسال اردوهای جهادی به همت خیرین و جهاد گران در دیگر شهرستان‌های استان نیز اجرا خواهد شد، عموم مردم با هرگونه توانمندی می‌توانند با ثبت‌نام در سه سامانه سایه، بسازیم و پاکاریم در هر نقطه جغرافیایی به اقشار نیازمند و کم‌بضاعت خدمت کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: قرارگاه امام رضا کاروان سلامت سلامت در مسجد اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است