Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در اردوی تیم ملی آلیش بانوان حضور یافت و با اعضای این تیم گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود، هم اکنون در خانه کشتی زنده یاد جهان بخت توفیق در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای حاضر در اردو حضور یافت و گفت: آلیش بانوان مورد حمایت فدراسیون کشتی قرار دارد، چراکه رشته ی مدال آوری محسوب می شود و نتایج کسب شده توسط بانوان آلیش کار در رقابت های برون مرزی به خصوص مسابقات جهانی بیانگر این موضوع است.

دبیر تصریح کرد: البته حمایت کافی از سوی نهادهای ذیربط به جهت حل مشکلات قهرمانان این رشته نمی شود و تلاش خواهیم کرد که به هر طریق ممکن این مهم را  پیگیری کنیم و شاهد این باشیم که مدال آوران آلیش بانوان نیز همانند دیگر ورزشکاران از مزایایی همچون استخدام در سازمان های مربوطه برخوردار شوند.

در ادامه این دیدار ورزشکاران حاضر در اردو مشکلات و درخواست های خود را با رئیس فدراسیون کشتی درمیان گذاشتند و دبیر نیز اظهار داشت: فدراسیون حمایت کامل خود را از آلیش بانوان اعلام می کند، ضمن اینکه پیگیر مشکلات شما هستیم و در آینده شرایط بهتری را برایتان فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی آلیش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد

رسول جزینی که در سه المپیک لندن، ریو و توکیو عضوی از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بوده و سهم به‌سزایی در مدال‌آوری این رشته دارد، در گفت‌وگو با ایمنا مروری بر هت‌تریک حضور او در بزرگ‌ترین فستیوال ورزشی دنیا دارد و از وضعیت این‌روزهای کشتی کشور و اصفهان می‌گوید.

کد خبر 749084

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی