Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:11:25 GMT

توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۵۷۰

توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز شنبه در این آیین اظهار داشت: فرهنگ کمک مومنانه در اقصا نقاط کشور جاری است و خداوند هم توصیه به انفاق کرده است.

مهدی رمضانی افزود: قرآن گفته است به شما وسعت رزق داده و شما مکلف به انفاق هستند و هر آنچه که شما انفاق می‌کنید خداوند جانشین آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه نهاد چند ساحتی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی است ادامه داد: سپاه نهاد دستگیر و انقلابی بوده و همیشه دغدغه کمک به جامعه و رفع مشکلات آن را دارد.

رمضانی اضافه کرد: توزیع کمک‌های مومنانه اقداماتی است که موجب الگو می‌شود و باید تمام تلاش ما بر این باشد همه آحاد جامعه در این کارها مشارکت کنند.

وی یادآور شد: تمام تلاش در دولت باید این باشد خانواده‌های مددجو یا آسیب دیده و نیازمند خودکفا شده و از کمک های مقطعی بی نیاز شوند.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم در این نشست گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۸۴ هزار بسته معیشتی طی ۱۸ مرحله و با اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومان توزیع شده است.

 سردار سید صادق حسینی اضافه کرد: خدماتی از جمله راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و ویزیت رایگان مردم محروم و کسانی که از کرونا متاثر شدند در این دوران ارائه شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف و خیرین در کمک‌های مومنانه مشارکت کردند، ادامه داد:‌ امروز هم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مرحله دیگری از کمک مومنانه با همکاری بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان و سپاه توزیع می‌شود.

سردار حسینی اضافه کرد: امام حسن مجتبی(ع) سه بار همه اموال خود را به محرومین بخشید کسانی که ایشان را الگو قرار دادند هم باید در بخشش اموال پیشگام باشند.

وی با اشاره به اینکه در این ماه شاهد آغاز طرح آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان با کمک سپاه و دولت بودیم افزود:  در پایان ماه مبارک رمضان مرحله دیگری از کمک‌های مومنانه توزیع می‌شود.

سردار حسینی اظهار داشت: ۵۰ هزار خانوار نیازمند در استان شناسایی شدند که در مراحل مختلف کمک‌های مومنانه به آنها بسته‌های معیشتی تعلق گرفته و می‌گیرد.

برچسب‌ها کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در نشست با مسئول و نیروهای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه سپاه پاسداران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند ماه گذشته در جمع نمایندگان ولی‌فقیه فرمودند مهم‌ترین وظیفه نمایندگانم ارتباط با مردم است که  سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات است.

وی با بیان اینکه کار عقیدتی و ارتباط با بدنه بسیار ارزشمند و مهم است، گفت: ارتباط با مردم لزوماً ارتباط عرفانی و عام نیست بلکه ارتباط در دسترس قرار گرفتن است، در طول شبانه‌روز باید پاسخ‌گوی تماس‌ها و ارتباطات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت  تقویت اعتقاد و ایمان تصریح کرد: به عنوان یکی از وظایف اصلی، «مطالعه، پشتوانه‌سازی و تقویت عقیده»، از جمله کارهای حیاتی، به ویژه در بخش‌های عقیدتی است.

وی برگزاری کلاس‌های عقیدتی را بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: باید قدر کار را دانست چراکه هر کسی پاسبان عقیده دیگران و بیان‌کننده عقیده نیست، طبق روایتی (دوکار نباید انجام داد که هلاک مردان است)، نخست باطلی را به دین خدا نسبت داد و دوم اینکه هر چیزی را در قالب  حدیث و روایت تحویل مخاطب نداد.

پورذهبی بر ضرورت دوری از هر گونه اختلاف و سرقت فکری تأکید کرد و یادآور شد: مطالعه کردن، پشتوانه دادن و استحکام بخشیدن به عقیده یکی از کارهای مهم حوزه عقیدتی است.

شهید مطهری یک معلم به تمام معنا بود

حجت‌الاسلام طه توکلی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: نفس، نگاه، تواضع، جایگاه و حضور نماینده حضرت آقا در استان برای همه ما بسیجیان و سپاهیان درس و الگو‌ست و این فضل و علم در مأموریت‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: به فرمایش آقا امیرالمومنین حضرت علی(ع) باید نقاط مثبت مردان بزرگ روزگار را بیان کرد، نگاه، تعامل، وحدت رویه و همراهی نماینده ولی فقیه در استان کردستان نسبت به مردم و‌ مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ بوده و‌ باید از این خوبی‌ها تکریم شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری افزود: «هدایت معنوی و سیاسی و خدمات اجتماعی» سه وظیفه عمده روحانیت است. یکی از مباحث محوری شهید مطهری؛ شهید این ایام به عنوان یک واقعیت در همه دوران و‌ عرصه‌ها درک صحیح روحانیونیت نسبت به وظایف خود است.

وی استاد شهید مطهری را عارف، فیلسوف و متکلم به تمام معنا خواند و اظهار کرد: این شهید والامقام یک معلم به تمام معنا بود که سراسر وجودش را در راه انقلاب تقدیم کرد، راه شهید مطهری امروز باید ادامه پیدا کند.

توکلی  تأکید کرد: امروز ادامه راه شهید مطهری که همان تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است بایستی به جهانیان اعلام شود.

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار