Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@13:39:17 GMT

راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۶۲۰

راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود

منصوری، استاندار تهران:مراسم شب‌های قدر، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

برگزاری نماز عید فطر و مراسم شب قدر  در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند در فضای باز منعی ندارد.

برای شهرستان‌های با وضعیت زرد باید ۷۰ درصد ظرفیت مکان مسقف پذیرش افراد انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شهرستان های نارنجی باید ۵۰ درصد ظرفیت مکان برگزاری و برای شهرستان‌های با وضعیت قرمز ۳۰ درصد مکان برگزاری مراسم، پذیرش افراد انجام شود.

استاندار تهران با تاکید بر تزریق دز سوم واکسن کرونا توسط شهروندان گفت: کرونا در استان تهران به ثبات رسیده و جای نگرانی وجود ندارد.

محسن منصوری بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: تاکید متخصصین و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه مقابله با کرونا، تزریق واکسن است، در این راستا بیش از ۹۵ درصد دز اول در استان تهران تزریق شده منتها میزان تزریق دز سوم و یادآور ۵۰ درصد می‌باشد که تقاضا می‌شود جهت تزریق دز سوم هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی ادامه داد: وضعیت عمومی بیماری کرونا در سطح استان به ثبات رسیده و برخی از روزها تعداد فوتی‌ها تک رقمی می‌شود، البته نگرانی‌هایی به واسطه تعطیلات عید نوروز و همچنین بازگشایی مدارس وجود داشت که خوشبختانه وضعیت با ثبات و خوبی داریم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی بوده که اکنون تقریباً تمام مدارس بازگشایی شده و مجموعه‌های نظارتی هم به صورت مستمر بازرسی‌ها را انجام می‌دهند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مورد برنامه‌ها و مناسبت‌های پیش‌رو از جمله شب‌های پرفضیلت قدر، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس طبق نظر ستاد ملی مقرر شد که برنامه‌ها با شکوه برگزار شود و برنامه شب‌های قدر تا جای ممکن در فضای باز برگزار شود و در فضای مسقف متناسب با وضعیت شهرستان‌ها رعایت پروتکل‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

منصوری همچنین بیان داشت: در مورد تأثیر تعطیلی مدارس بر کاهش کیفی تحصیلی دانش آموزان، سلامت روان و وضعیت جسمانی آنها نیز مقرر شد موضوع در شورای سلامت استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حقابه هیرمند اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیئت حاکمه افغانستان در خصوص حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب صورت گرفته است.

وی افزود: سیلاب‌ها در منطقه به ما کمک می‌کنند تا هامون شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام آن هستیم، بتوانیم انحرافی که روی این رود وجود دارد را مسدود کنیم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

کد خبر 749681

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است