Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ سعید شعبانیان گفت: با پیگیری های انجام شده حقوق سربازان افزایش یافته است. البته به این مقدار قانع نیستیم و تلاش داریم که شرایط را بهتر کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز شنبه ٢٧ فروردین در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع گفت: جشنواره جوان سرباز متبرک به نام حضرت علی اکبر (ع) است و این روز بهانه‌ای است برای گرامی داشت شهدای سرباز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: حدود دو سوم از ۴۸ هزار شهید ارتش، سرباز هستند و این نشان می‌دهد که سربازان از مهم‌ترین عوامل امنیت کشور و از مهم‌ترین آحاد جامعه هستند. 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح برای بهبود وضعیت سربازان بیان کرد: با پیگیری های انجام شده حقوق سربازان افزایش یافته است. البته به این مقدار قانع نیستیم و تلاش داریم که شرایط را بهتر کنیم.

وی افزود: سربازی عمل بسیار قابل توجه و مهمی است و هر فری نمی تواند این مهم را انجام دهد. باید همواره آماده دفاع از کشور باشیم همانگونه که حضرت علی (ع) می فرمایند اگر طالب صلح هستی آماده جنگ باش. 

سرتیپ شعبانیان با بیان اینکه سربازی افتخار بزرگی است و این پرچم را شهدای چون شهید صیاد شیرازی،  شهید سلیمانی و دیگر شهدا به دست شما سربازان داده اند، خاطر نشان کرد: شان و منزلت جایگاه سربازی بسیار بالاست و بزرگان ما افتخارشان سربازی وطن است. همانگونه که حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای مقاومت وصیت کردند که بر مزارش فقط یک کلمه بنویسند؛ سرباز وطن. 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه های فراوانی را برای آسیب به کشور ما طراحی و با فشار و تحریم و جنگ به دنبال آسیب به کشور ما بودند و در این مسیر دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند. اما جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت و اقتداری که شما سربازان منشاء آن بوده‌اید، ایستاده است.

شعبانیان اظهار کرد: شمشیر انتقام رزمندگان اسلام همواره آماده است و شما مشاهده کرده‌اید که چگونه در انهدام پهپاد گلوبال هاوک آمریکا و موشک باران پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بکار گرفته شد. 

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: این اقتدار و توانمندی به حدی است که امروز دشمنان ما التماس می کنند که انتقام حاج قاسم سلیمانی را نگیرید، همه این‌ها به برکت سربازان وطن و ایثار و ایستادگی آنها به دست آمده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمت سربازی افزایش حقوق سربازان وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ۵ واحد (یگان) نظامی ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داده اما از انجام اقدامات تنبیهی علیه آنها خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ۵ واحد (یگان) نظامی اسرائیل در کرانه باختری مرتکب نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه شده‌اند.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما در حال گفتگو با دولت اسرائیل در مورد این موضوع هستیم و همه تخلفات قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (عملیات طوفان الاقصی) رخ داده است.

او مدعی شد: اسرائیل اقدامات اصلاحی را در مورد ۴ واحد (یگان) انجام داد. با یک واحد رایزنی‌های مداوم با اسرائیلی‌ها انجام می‌شود و تصمیم آمریکا پس از تکمیل مذاکرات انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است