Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:53:26 GMT

اصلاح پیچ‌ مرگبار «گاوکش» شهرستان دلفان ظرف یک ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۰۸۶

اصلاح پیچ‌ مرگبار «گاوکش» شهرستان دلفان ظرف یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدرضا دالوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌ریزی انجام شده ظرف یک ماه آینده نواقص پیچ‌‌ گاو کش اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه عوامل متعددی از جمله کمبود اعتبار موجب کندی تکمیل چهارخطه خرم‌‌آباد _ دلفان شده است، خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا هر چه سریعتر مشکلات و نواقص حل شود، زمان برای ما بسیار حایز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری لرستان به تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهوری به چهارخطه خرم‌‌آباد_دلفان و کریدور غرب نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان رقم مناسبی و یک اتفاق خوبی است، اکنون باید به فکر تامین و تخصیص آن باشیم.

دالوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: یکی از مشکلات استان در بخش زیرساخت‌ها است که تلاش برای رفع این مشکلات در دستور کار استاندار است.

شایان ذکر است پیچ گاوکش یکی از مرگبارترین نقاط جاده‌ای استان لرستان محسوب می شود چنانکه چند هفته پیش در یک تصادف در این محور ۸ نفر در آتش سوختند و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون استاندار لرستان استانداری لرستان احمدرضا دالوند دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد