Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ستاد خلبان علی اقلیمی، فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش و حجت‌الاسلام کیانی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش هوانیروز، از نمایشگاه فرهنگی نظامی شهید قوطاسلو بازدید کردند.

سرهنگ ستاد خلبان علی اقلیمی در بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: شهید محسن قوطاسلو و شهدای مدافع حرم، در دفاع از مرزهای عقیدتی ما و در دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش ایثارگرانه کرده‌اند و گرامیداشت یاد و نام این شهدا و روایت زندگی و شهادتشان، از مصادیق مهم و بی بدیل تبیین ایثار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز گفت: در این نمایشگاه بزرگ هم مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور، تعداد زیادی از ادوات و تجهیزات و امکانات آموزش خلبانی و فنی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی گفت: استاد خلبانان و اساتید مهندسی بالگرد این پایگاه نیز در نمایشگاه حضور دارند و ضمن تشریح نبردهای بی بدیل خلبانان هوانیروز ارتش در دفاع از میهن اسلامی در دفاع مقدس و نیز پروازهای امدادی هوانیروز در سال‌های مختلف در خدمت به مردم، روند توسعه و پیشرفت هوانیروز را در محورهای تجهیزات، دانش فنی و پروازی و نیروی انسانی برای بازدید کنندگان بیان می‌کنند.

سرهنگ خلبان اقلیمی با گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی، سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی را گرامیداشت و گفت: ایمان، اخلاص، دانش، تدبیر و دوراندیشی و بصیرت شهید صیاد شیرازی از فرازهای شخصیتی این شهید عزیز است که امروز دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آموختن درس‌های زندگی نظامی خود، الگو و اسوه قرار داده‌اند.

گفتنی است نمایشگاه فرهنگی نظامی شهید محسن قوطاسلو ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه شهید بهشتی باغ ابریشم اصفهان با مشارکت یگانهای ارتش جمهوری اسلانی ایران و یگانهایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و نیروی انتظامی و هلال احمر از امروز برپا شده است و تا پایان فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر پذیرای بازدید کنندگان است

کد خبر 5468493

منبع: مهر

کلیدواژه: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید صیاد شیرازی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد گرد و غبار هفته هنر انقلاب اسلامی گرگان ایلام اردبیل ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران مرکز آموزش هوانیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان