Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@13:39:19 GMT

لیست کامل گزینه های نهایی تیم ملی جوانان در کمیته فنی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۱۳۹

کمیته فنی فدراسیون فوتبال از نامزدهای قبول هدایت تیم ملی جوانان برنامه خواست...

در حالی که شایعه شده سرپرست موقت فدراسیون تیم ملی جوانان را به صمد مرفاوی و تیم ملی نوجوانان را به حسین عبدی وعده داده، نزدیکان میرشاد ماجدی می گویند انتخاب سرمربی هر دو تیم برعهده کمیته فنی است و کمیته فنی فدراسیون فوتبال قرار است از میان گزینه های نهایی پس از بررسی برنامه های آنها، سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در مورد تیم ملی نوجوانان گفته می شود به احتمال فراوان، حسین عبدی به عنوان سرمربی و محمدرضا مهدوی به عنوان مربی به کار خود ادامه می دهند مگر این که عبدی و مهدوی به تیم ملی جوانان ملحق شوند.

آخرین کادرفنی تیم ملی جوانان پیش از این با حمید درخشان به عنوان مدیرفنی و داود مهابادی به عنوان سرمربی شکل گرفته بود و طی هفته های گذشته، قبل از معرفی اعضای کمیته فنی، این شایعه به گوش می رسید که قرار است حمید درخشان مدیرفتی و رحمان رضایی سرمربی این تیم باشند اما طبق آخرین اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال، اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در اولین نشست خود، تمام گزینه های موجود را بررسی کردند و روی 6 گزینه به جمع بندی رسیدند. این 6 گزینه مجید نامجومطلق، صمد مرفاوی، امیر میرزاییان، امیرحسین پیروانی، داود مهابادی و حسین عبدی هستند که قرار است هر 6 نفر به نوبت به جلسه کمیته فنی دعوت شوند و برنامه های خود را ارائه کنند.

البته گویا این 6 گزینه ابتدا باید برنامه های خود را حداکثر تا 31 فروردین به کمیته فنی فدراسیون فوتبال ارائه بدهند و سپس با حضور در جلسه کمیته فنی به تشریح برنامه های خود بپردازند.

پرویز مظلومی، مرتضی محصص، علی اصغر مدیرروستا، حمید استیلی، ابراهیم قاسمپور و نادر عزت اللهی اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال به اتفاق میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون و با دبیری غلامرضا جباری، رییس کمیته آموزش که حکم دبیر کمیته فنی را دارد در جلسه بررسی برنامه های نامزدهای هدایت تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته فنی فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد