Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فارس، صفی‌الله فغانپور درمورد بلوکه شدن حساب‌های فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من در مصاحبه‌ای گفته بودم که حساب فدراسیون به دلیل عدم پرداخت مالیات و بدهی انباشته شده در سال‌های گذشته دچار مشکل شده است. در سالی که باید برای تیم‌های ملی خود برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم درگیر این مشکلات شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال مشکلات مالی زیادی دارد، افزود: تمام مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات برطرف شود، چون اگر حساب فدراسیون مسدود باشد ما نمی‌توانیم هیچ برنامه‌ تدارکاتی برای تیم ملی داشته باشیم. حدود 80 میلیارد تومان بدهی مالیاتی وجود دارد. ممکن است این مبلغ مربوط به 10 - 15 سال گذشته باشد.

 

فیفا در جریان تمام این مسائل هست


به گزارش صدای ایران رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال درخصوص بند یک اساسنامه گفت: تغییراتی که در فدراسیون اتفاق افتاد موجب شد تا فیفا فرصتی به ما بدهد که تغییر و تحولات به نقطه‌ای برسد و بعد از آن موضوع را پیگیری کنیم. در حال حاضر درگیر هستیم و دو مجمع مهم درپیش داریم که یکی برای عزل رئیس خواهد بود و پس از آن باید مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم. فیفا در جریان تمام این مسائل هست و تا وقتی که این موضوعات تعیین تکلیف شود، زمان داریم.

فغانپور درخصوص انتشار خبری مبنی بر دستگیری یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: این موضوع ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد و یک موضوع شخصی است. یک موضوع شخصی و یک مشکل اقتصادی به وجود آمده که یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون از سال‌های قبل درگیر این ماجرا بود و هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد. نمی‌دانم کسی دستگیر شده است یا خیر، اما می‌دانم موضوعاتی مطرح شده بود.

وی درمورد آخرین شرایط پرونده قرارداد ویلموتس، عنوان کرد: قطعاً CAS نمی‌تواند همان رای را تایید کند چراکه رایی که در کمیته انضباطی فیفا صادر شد عادلانه نبود و ویلموتس از نظر عرفی و قانونی مستحق دریافت آن مبلغ نبود. آن رای لغو خواهد شد و ما حداکثر 3 ماه از قرارداد ویلموتس را به وی پرداخت خواهیم کرد.

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال درخصوص عقد قرارداد دستیاران اسکوچیچ، اظهار داشت: قرارداد آنها هفته گذشته منعقد شد. قرارداد آنها ریالی است و در حال حاضر هیچ قرارداد دلاری نداریم. چون بابت تحریم‌ها در پرداخت‌ها دچار مشکل هستیم قراردادها را به صورت ریالی نوشتیم. مسئولان باید کمک کنند تا حساب فدراسیون باز شود تا سرمربی تیم ملی و دستیارانش بتوانند رفت و آمد کنند.

فغانپور درخصوص اینکه گفته می‌شود برخی از اعضای هیأت رئیسه نامه‌ای را به کمیته اخلاق ارسال کرده‌اند، ادامه داد: مواردی که باعث عزل رئیس سابق فدراسیون شد باید در کمیته اخلاق رسیدگی شود. هم بحث‌های مالی هست و هم برخی موارد دیگر که در کمیته اخلاق باید مورد بررسی قرار بگیرد.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بازداشت رییس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!