Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد:در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و با توجه به گزارش‌ واصله از اداره اطلاعات استان خوزستان در خصوص اینکه تعدادی از کارکنان و مدیران اداره راه و شهرسازی شهرستان اهواز  با دریافت رشوه از اشخاص متعدد و جعل اسناد دولتی و با استفاده از اسناد جعلی مبادرت به واگذاری زمین‌های دولتی به اشخاص فاقد صلاحیت می‌نمایند، موضوع  به یکی از شعب بازپرسی ارجاع و به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)، جرایم ارتکابی احراز و ضمن برخورد کیفری با متهمان و بازگرداندن املاک دولتی به بیت المال، با صدور کیفرخواست برای هشت نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی و برخی دلالان و سودجویان، درخواست تعلیق کارمندان دولت از سمت‌های تحت تصدی صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارمند رشوه گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس انگلیس، ۲ بازیکن ۱۹ ساله شاغل در لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوزی که ۱۹ آوریل گزارش شده بود، بازداشت شدند.

به گفته پلیس، نفر اول به ظن معاونت در جرم روز شنبه و دومین بازیکن نیز یک روز بعد به اتهام تجاوز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

پلیس انگلیس هویت این ۲ بازیکن و باشگاه یا باشگاه‌هایی را که آن‌ها در آن عضویت دارند، افشا نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏