Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:29:32 GMT

راه‌اندازی سینمای فرهنگسرای شهر اراک

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۷۶۵۲

راه‌اندازی سینمای فرهنگسرای شهر اراک

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: طبق برررسی گروه‌های تخصصی و حرفه‌ای در حوزه سینما این سالن از استانداردهای لازم نمایش فیلم برخوردار است و تنها نیاز به تعمیرات جزئی و نصب دستگاه‌های به‌روز دارد.

علیرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در اراک، اظهار کرد: سینمای شهر صنعتی که تبدیل به فرهنگسرای شهر شده، سالن استانداردی برای اکران فیلم دارد و به همین علت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری پیگیر این موضوع است که از قابلیت ویژه این سالن برای خدمات رسانی به مردم بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این روزها مشغول بهسازی و بازسازی این سالن برای ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان در قالب فرهنگسرا و سینما به شکل توأمان هستیم تا بتوانیم از این کاربری موجود استفاده چندمنظوره داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تعمیر این سینما در دست اقدام است تا فعالیت آن به شکل سینمای نیم‌روز آغاز شود، ادامه داد: مقدمات این کار آماده شده و گروه‌های فنی و تخصصی ماه‌هاست که مشغول کار هستند و نقشه راه و طرح‌ها برداشت شده و فاز اول اجرای پروژه در حال انجام است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با سرعت این طرح را پیش ببریم تا در ایام تابستان که فصل اوقات فراقت جوانان، نوجوان و خانواده‌ها است سینمای نیم‌روز آغاز به فعالیت کند و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

شعبانی خاطرنشان کرد: این سالن از نظر ساختار فیزیکی از بهترین سالن‌های سینمایی کشور است،

کد خبر 568669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اراک کلانشهر اراک اراک شورای اسلامی شهر اراک فرهنگ شهروندی فرهنگسرا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان