Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:43:25 GMT

سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۲۷۰

سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» منصوب شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران که در مرکز «تهران هوشمند» برگزار شد، ایمان صادق‌زاده به عنوان سرپرست جدید این مرکز معارفه شد و ماموریت خود را آغاز کرد.

هادی محضرنیا، سرپرست سازمان، در این جلسه با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و انتظاری که از مرکز «تهران هوشمند» داریم آن است که در مسیر اجرایی و عملیاتی، فعالانه حرکت خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به مسیر طی شده توسط این سازمان در عرصه‌ی شهر هوشمند گفت: هر چند با چند سال تاخیر مسیر شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفته است اما در این مسیر گام اول، تبیین موضوع شهر هوشمند، شناسایی توانمندی‌ها و نیازهای آن بوده است و خوشبختانه این نقش با برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها و جمع آوری مستندات به خوبی انجام شده است.

محضرنیا با اشاره به پیگیری روند حقوقی راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین اظهار کرد: در حال حاضر باید در مسیر اجرایی و عملیاتی حرکت کنیم و فارغ از نتایج حقوقی، قسمت عمده پروژه‌های فناورانه کلید زده شود.

وی افزود: امروز می توان گفت که مرکز «تهران هوشمند» با ماموریت جدید، از سطح قبلی ارتقاء پیدا کرده است و سازمان فاوا تلاش می‌کند، این مرکز را در زمینه‌ی در اختیار قرار دادن امکانات زیرساختی و فناورانه در اولویت قرار دهد. تلاش‌هایی که تا پیش از این در مرکز «تهران هوشمند» انجام شده، رضایت‌بخش است و تغییرات صورت گرفته بر اساس ارتقاء ماموریت این مرکز بوده است.

فرهاد توکل همدانی سرپرست پیشین مرکز «تهران هوشمند» نیز موفقیت‌های به‌دست آمده را حاصل توفیق الهی و نتیجه همکاری و فعالیت جمعی دانست و از مدیران سازمان فاوای شهرداری تهران، به خاطر اعتماد و همکاری همه‌جانبه، قدردانی کرد.

ایمان صادق‌زاده سرپرست مرکز تهران هوشمند نیز با اشاره به اینکه باید اصلاحاتی در خصوص جایگاه حقوقی مرکز «تهران هوشمند» انجام شود خاطرنشان کرد: در مسیر جدید پیش روی مرکز «تهران هوشمند» حضور در اکوسیستم نوآوری نیازمند حمایت همه‌جانبه از سوی سازمان فاوا است.

گفتنی است ایمان صادق‌زاده پیش از این عضو هیات مدیره هولدینگ شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه و رشد معنا بوده است که در زیر مجموعه آن، سه مرکز نوآوری نیترو، تپش و اکسیژن در حوزه‌های هوش مصنوعی، پزشکی و IoT فعالیت می‌کنند. صادق‌زاده، عضو هیات موسس انجمن صنفی مراکز نوآوری و فضاهای کار اشتراکی کشور و دانشجوی دکترای مدیریت تکنولوژی در گرایش مدیریت نوآوری در دانشگاه تهران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران هوشمند تهران هوشمند صادق زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت