Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:35:20 GMT

۱۴ کارگاه شیرینی‌پزی در کرمانشاه پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۷۶۸

۱۴ کارگاه شیرینی‌پزی در کرمانشاه پلمپ شد

بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون ۶۰۰ بازدید مشترک از اصناف مختلف در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان بازدیدها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آن دسته از اصناف خصوصاً قنادی‌ها و شیرینی‌پزی‌هایی که متخلف بوده و از رنگ غیر مجاز و شیمیایی به جای زعفران استفاده کرده و در روغن سوخته شربت معده ریخته، پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول سلامت محیط شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از شربت معده در روغن زولیبا و بامیه باعث از بین رفتن سوختگی روغن استفاده شده می‌شود و واکنشی که شربت معده با روغن سوخته ایجاد می‌کند بسیار خطرناک است.

خدادادیان خاطر نشان کرد: در بعضی اصناف رعایت نکردن مسائل بهداشتی، عدم استفاده از روپوش، استفاده از سیگار هنگام کار کردن از دیگر عوامل پلمپ کارگاه‌ها و اصناف است.

وی بیان کرد: در بازدیدهای مشترک صورت گرفته در ماه مبارک رمضان ۱۴ کارگاه شیرینی‌پزی پلمپ شد.

کد خبر 5468771

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شیرینی جات بهداشت محیط ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 مشهد خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان گرد و غبار گرگان بیرجند شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار داشت: مساله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جدا است. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

کد خبر 6089395

دیگر خبرها

  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم