Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه استان البرز بابیان اینکه شهید کمالی دهقان شهید شاخص استان البرز شد، گفت:خادمی خانواده‌های شهدا را افتخار خود می‌دانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، به نقل از سپاه البرز سردار علیرضا حیدرنیا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم  "محسن کمالی دهقان" که به مناسبت سالگرد شهادت وی انجام شد، این شهید والامقام را افتخاری برای این استان و شهر کرج اظهار داشت: از خصلت‌ها و ویژگی‌های این شهید از مادران و پدران شهدا  بسیار شنیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسیدگی به والدین شهدا یکی از خصایص خوب شهید کمالی دهقان بوده است. با توجه به اینکه این شهید بزرگ شده منطقه گوهردشت کرج بود، شاید تصور می شد که نباید چنین روحیاتی داشته باشد اما این پاسدار سرافراز سپاه اسلام با روحیه بسیجی و انقلابی، به پیرزن ها و پیرمردها بسیار خدمت می کرد. مادر شهید قادری می گفت شهید کمالی دهقان برای کمک به منزل آن ها می‌رفت و اجازه نمیداد وی برای انجام کاری از جای خود برخیزد. 

آیین تکریم از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون در ری برگزار شدفرمانده دانشگاه امام حسین (ع): باید با نشر تفکر شهدا در جامعه شکست و ناامیدی دشمنان را رقم بزنیمآیت‌الله مدرسی در منزل شهدای روحانی حرم مطهر رضوی حضور یافت+عکس

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه مادر شهید قادری همچنین می گفت که زمانی که خبر شهادت این پسر را به من دادند، بیشتر از شهادت پسر خودم ناراحت شدم، مطرح کرد: رفتار و اخلاق این شهید والامقام به قدری خوب بود که همه مردم کرج در مراسم تشییع پیکر وی به پاخاستند و همه کسبه و مردم به ویژه اهالی اتوبوس به وی ادای احترام کرده و چندین اتوبوس حامل پیرزن‌ها و پیرمردها نیز در این مراسم شرکت کردند.

سردار حیدرنیا خطاب به پدر و مادر شهید محسن کمالی دهقان با اشاره به اینکه ما وظیفه داشتیم در سالگرد شهادت فرزند دلبندتان به دست بوسی شما بیاییم، بیان کرد: همه استان های کشور هر ساله شهدای شاخص خود را معرفی می کنند، ما نیز شهید محسن کمالی دهقان را به عنوان شهید شاخص سال 1401 انتخاب کردیم و در صدد تولید مستنداتی از زندگی نامه و لایه‌های پنهان زندگی این شهید به منظور معرفی بهتر او به جامعه و به ویژه نسل جوان هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز هم جوانانی از این جنس هستند که علیرغم رشادت‌ها و سلحشوری‌های خود، بسیار مردمی هستند، عنوان کرد: ما نیز تلاش می کنیم تا حق این شهید عزیز و پدر و مادر وی را تا جایی که در توانمان هست، به نحو شایسته ادا کنیم،

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: خادمی خانواده‌های شهدا را افتخار خود می‌دانیم و از آن ها درخواست می‌کنیم دعا کنند عاقبت ما نیز مانند فرزندانشان به خیر شود و خداوند شهادت را نصیب ما کند. 

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه امید است بتوانیم به خوبی از کشور پاسداری کنیم، گفت: وظایفی که بر عهده داریم را به نحو شایسته انجام دهیم و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

وی گفت: با روی کار آمدن دولت و استاندار انقلابی و سایر مسئولان دغدغه مند، تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم به کار می گیریم زیرا این مردم مستحق مشکلات بسیار خصوصا در مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیستند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمالی دهقان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند