Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:55:19 GMT

کاهش تعداد بیماران بستری کرونایی در اردبیل به ۴۹ نفر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۸۷۳۳

کاهش تعداد بیماران بستری کرونایی در اردبیل به ۴۹ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۱۱ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۴۹ نفر رسید که نسبت به روز قبل ۳ نفر کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه ۱۴ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از ۳۹۰ هزار دُز سوم واکسن کرونا در استان اردبیل

وی با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۷۸ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۳ هزار و ۷۰۸ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۴۹ هزار و ۸۸ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۹۰ هزار و ۴۸۲ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس‌آباد و گرمی در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل د ز سوم واکسن علی محمدیان وضعیت آبی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته