Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:29:06 GMT

نظارت بر بازار ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۲۴۳

نظارت بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات عید فطر لازم است  که کالاهای اساسی موردنیاز را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: کمیته‌ها و کارگروه‌ها نیز با برگزاری جلسات مختلف پیگیری خود را در این حوزه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: سازمان جهاد کشاورزی در خصوص ساماندهی نحوه توزیع کالا از تجربیات اتاق اصناف و سازمان صمت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها برای  اجرایی کردن آن استفاده کند.

حمیدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی مانند گذشته نظارت خود را بر بازار انجام دهند و مواقع نیاز با ورود خود بازار را کنترل کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد حمیدی تعطیلات عید فطر ستاد تنظیم بازار استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند