Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان پس از رسمیت یافتن جلسه، گزارشی تصویری از بارزترین اقدامات زمان تصدی صمدی پخش شد و سپس وی رشد قابل توجه منابع، ارتقاء سرانه استان به بالاتر از میانگین کشوری، بهینه سازی شعب و ساختمانها و گردش شغلی صورت گرفته در استان را، از اهم این اقدامات برشمرد و از همراهی پرسنل استان در تحقق این برنامه ها قدردانی کرد و پس از تقدیر از همراهی موثر و مسئولانه شهریار سکوتی در این مدت، انتصاب شایسته وی را بعنوان مدیر جدید استان سمنان تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه مشاور مدیر عامل و رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز هر کدام بصورت مجزا با روشن نمودن بخشی از برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیرعامل و هیات مدیره بانک، همبستگی و همراهی همه پرسنل را در دستیابی به چشم اندازهای مورد نظر، امری ضروری خواندند و پس از تبریک کسوت جدید، برای ایمان صمدی و شهریار سکوتی آرزوی سربلندی نمودند.
مدیر امور استانهای بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در سخنانش که در بخش پایانی نشست ابراز شد از تلاش مجاهدگونه کارکنان بانک در چند سال اخیر بخصوص سالهای اپیدمی کرونا صمیمانه قدردانی کرد و با اشاره به اعتماد مدیرعامل و هیات مدیره بانک به جوانان در سپردن پستهای کلیدی، بابت انتصاب ایمان صمدی به سمت مدیر شعب استان آذربایجان شرقی و انتصاب شهریار سکوتی به سمت مدیر شعب استان سمنان، به آنان تبریک گفت و مرقومه مدیرعامل بانک در انتصاب سکوتی را قرائت و در پایان طی آیینی آنرا به وی اعطا کرد.

پایان بخش این جلسه گرفتن عکس یادگاری و اعطای یادبود کارکنان استان سمنان، از دستان سکوتی به ایمان صمدی به پاس 34 ماه فعالیت در استان سمنان از مورخ 22 اردیبهشت 98 تاکنون بود.

کد خبر 1622511

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال

چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان در حاشیه اعزام کاروان زیارتی از شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان ۸۵ نفره امشب از شاهرود به تهران عزیمت می‌کنند و صبح فردا (جمعه) به سمت سرزمین وحی عازم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شد، اظهار کرد: یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان(شاهرود) و کاروان دیگری برای غرب(سمنان) در نظر گرفته شد.

چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان