Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:46:24 GMT

پیش بازی سویا - رئال مادرید؛ قدم‌های آخر برای قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۶۶۳

پیش بازی سویا - رئال مادرید؛ قدم‌های آخر برای قهرمانی

تا ماه فوریه، سویا در کورس قهرمانی قدرتمند ظاهر شده بود ولی ۴ بازی بدون برد طی ۴ مارس تا ۳ آوریل، همه چیز را به لوس بلانکوس سپرد. 

سویا همچنان شانس اندکی برای قهرمانی در لالیگا دارد ولی شکست مقابل صدرنشین لالیگا، آن‌ها را به طور کامل از کورس قهرمانی کنار می‌گذارد. در واقع رئال مادرید هم اکنون نسبت به بارسلونا و سویا که به ترتیب در رده دوم و سوم حضور دارند، مزیتی ۱۲ امتیازی دارد و همین موجب می‌شود تیم‌های تعقیب کننده آن‌ها بیشتر به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند تا عنوان قهرمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سویا از سال ۲۰۰۹ به بعد، نتوانسته است لالیگا را در رده‌ای بالاتر از چهارم به پایان برساند و این یعنی اگر فصل همین جا به پایان برسد، آن‌ها از دستاورد خود رضایت خواهند داشت ولی حقیقت این است که حذف در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به دست وست هم، همچنان برای آن‌ها یک ناکامی محسوب می‌شود. سویا اگرچه در بازی‌های خانگی این فصل خارق العاده کار کرده است، این بار آماده رویارویی با تیمی می‌شود که با کسب ۳۵ امتیاز از ۱۵ مسابقه خارج از خانه، بهترین عملکرد خارج از خانه در لالیگا را دارد.

شاگردان جولن لوپتگی پس از برد ۴-۲ مقابل گرانادا و قبل از مصاف خارج از خانه با لوانته، سراغ این بازی می‌آیند. در سوی مقابل، رئال مادرید با وجود شکست ۳-۲ مقابل چلسی هنوز شیرینی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را حس می‌کند و پس از این بازی هم باید در خانه اوساسونا به میدان برود؛ این یعنی تیم کارلو آنچلوتی فعلا روی لالیگا تمرکز می‌کند و قرار نیست به فکر بازی با منچسترسیتی باشد. 

اطلاعات بازی سویا - رئال مادرید  روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۲ / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: ۲۳:۳۰ ورزشگاه: سانچز پیزخوان تورنمنت: هفته سی و دوم لالیگا داور: گیلرمو کوادرا اخبار بازی سویا - رئال مادرید حضور بنزما در لیست رئال مادرید برای دیدار با سویا لوپتگی: رئال مادرید بهترین تیم دنیا است آنچلوتی: مودریچ دوران فوتبالش را در رئال مادرید به پایان می رساند؛ کیفیت میلیتائو مرا سورپرایز کرد ترکیب احتمالی سویا و رئال مادرید

غایبان دو تیم سویا و رئال مادرید

وضعیت جدول رده بندی

نتایج رویارویی‌های قبلی سویا و رئال مادرید

نکات آماری بازی سویا و رئال مادرید سویا در ۱۳ بازی خانگی اخیرش شکست نخورده است از آخرین شکست سویا در رقابت‌های لالیگا ۱۷ بازی می‌گذرد رئال مادرید در فصل جاری لالیگا صاحب بیشترین ضربه پنالتی (۱۰) شده است پیش بینی هو اسکورد از بازی سویا و رئال مادرید

سویا ۰-۱ رئال مادرید

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سه گل و یک پاس گل؛ طارمی جواب انتقادات را عالی داد تشویق طارمی توسط هواداران پورتو پس از هت تریک مقابل پورتیموننزه / فیلم اخراج دو بازیکن بولونیا مقابل یوونتوس در کمتر از 30 ثانیه / فیلم همچون لیونل مسی؛ کریستیانو رونالدو و ثبت 58 گل از روی ضربات آزاد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سویا و رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید

 با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله ۴ هفته مانده تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ ۱۲۲ ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد ۹ برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی خود قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

بارسلونا نوشت: تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!