Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار در بخش های مهم انرژی و صنعت نیازمند سرمایه‌گذاری دانشگاه‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احسان کامرانی صبح امروز در جمع مدیر و کارکنان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه‌ها در امر توسعه اظهار داشت: مراکز آموزش عالی از جمله جهاد دانشگاهی با تربیت نیروهای انسانی متخصص مورد نیاز بخش‌های مختلف نقش بسزایی در امر توسعه و پیشرفت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گسترش و توسعه مراکز آموزش عالی ضروری است متناسب به ظرفیت‌های استان هرمزگان و آمایش سرزمین باشد تا زمینه رشد و توسعه استان تسریع شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: وجود بخش‌های مهمی همچون نفت، پتروشیمی، شیلات، انرژی، تجارت و صنعت ضرورت ورود دانشگاه‌ها از جمله جهاد دانشگاهی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار این بخش‌ها دو چندان کرده است.

کامرانی تصریح کرد: تدوین اطلس آموزشی استان هرمزگان به عنوان نقشه راه مراکز آموزش عالی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار بخش‌های مختلف به ویژه انرژی و صنعت با توجه به استقرار صنایع بزرگ پالایشگاهی و فولادی جهت اشتغال جوانان هرمزگانی ضروری است.

امام جمعه بندرعباس: تنوع رشته‌ای دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیاز نیروی انسانی صنایع را تامین می‌کندمعاون گمرک: شیوه‌نامه‌های جذب نیروی انسانی و ارتقای مدیران بازنگری خواهد شدآموزش و تربیت نیروی انسانی مهم‌ترین عامل پیشرفت است
وی گفت: گسترش مراکز آموزش عالی در استان هرمزگان علاوه بر مرکز استان، توسعه آنها در شرق و غرب استان با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که این مناطق دارند ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ماموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها برای جلوگیری از موازی‌کاری بیش از پیش ضروری است‌.

کامرانی تصریح کرد: با توجه به تنوع و گستردگی ظرفیت‌های استان هرمزگان نظیر تجارت و بازرگانی، صنعت، کشاورزی خدمات و انرژی تعریف ماموریت برای مراکز آموزش عالی استان ضروری است.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز آموزش عالی استان هرمزگان دانشگاه ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب