Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به دنبال ضعف مفرط در مدیریت ورزش استان این بار نوبت خوشه طلایی است تا در دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی که گریبان‌گیر آن شده به جای ساوه در قم میزبان رقیبان باشد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، با اعلام سازمان لیگ فوتبال، 3 دیدار خانگی آینده تیم خوشه طلایی ساوه در رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوجی‌ها درحالی شهر قم را برای برگزاری بازی‌های خانگی خود انتخاب کردند که تا پیش از این در تهران و اراک از تیم‌های حریف میزبانی می‌کردند.

باز هم خانه به دوشی خوشه طلایی/هیچ مسئولی در استان مرکزی برای میزبانی ساوه حمایت نمی‌کندظرفیت حضور تماشاگران در دیدار آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر مشخص استشرایط ستاد کرونا برای حضور تماشاچی در دیدار آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر اعلام شد

به‌گزارش تسنیم، این درحالی است که ورزش و جوانان استان در روزهای اخیر با دستور و پیگیری ویژه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتناعی استانداری مرکزی تازه به خود آمده و درحال برطرف کردن مشکلات ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک است و دارد مشکلاتی که 5 سال برای ورزشگاه امام خمینی(ره) پیش آمده بوده را حل می‌کند تا ورزشگاه را برای میزبانی نیمه نهایی جام حذفی آماده کند، ورزشگاهی که در دوران مدیریت ورزش و جوانان فعلی با مشکلات عدیده رو به رو بوده است.

اقدام روزهای اخیر ورزش و جوانان بیانگر آن است که استان توان حل مشکل را داشته اما در ورزش و جوانان عزم و اراده‌ای برای حل مشکلات وجود نداشته است.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی و پیگیری بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن اراک اظهار کرد: در شهر اراک ۱۰ ساختمان بشدت پرخطر و ناایمن شناسایی شدند که یکی از این موارد مسکونی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: به تازگی بهره برداران در هنگام ساخت و ساز شناسنامه ساختمان را نصب نمی کنند درحالی که جزء اصول اولیه بوده است.

خیرمند افزود: تنها نظارت بر ساختمان های ۳۰ سال قبل درست نیست و باید شهرداری اراک بر ساخت و سازهای سطح شهر نظارت کند.

پیگیری بهبود وضعیت ساختمان‌های ناایمن، دستور کار ویژه اداره کل استاندارد استان مرکزی

سرپرست معاونت ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان مرکزی نیز گفت: تصور اشتباهی که در خصوص ساختمان های ناایمن وجود دارد این است که تنها ساختمان‌های فرسوده، ناایمن هستند.

سید سعید شریفی با اشاره به ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، افزود: اداره کل استاندارد استان مرکزی با توجه به وظایف قانونی برخود، ورود به موضوع ساختمان های ناایمن شهر اراک را دستور کار ویژه قرار داده است.

وی ادامه داد: در خصوص بهبود وضعیت ساختمان های ناایمن، تعامل بین دستگاه‌های اجرایی موجب رفع مشکل خواهد شد.

کد خبر 6094018

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان