Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:55:59 GMT

آموزش و پرورش گیلان سرباز معلم جذب می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۹۸۹۰

آموزش و پرورش گیلان سرباز معلم جذب می‌کند

در این اطلاعیه که از سوی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منشتر شد آمده است: در راستای جذب سرباز معلم، به اطلاع متقاضیان طرح سربازمعلم می رساند؛ اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در نظر دارد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نسبت به جذب سرباز معلم در مناطق کمتر توسعه یافته اقدام نمایند.

طبق این اطلاعیه؛ متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام می‌توانند از هم اکنون تا روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به ادارات آموزش و پرورش عمارلو، دیلمان، رودبار، رحمت آباد، حویق و رحیم آباد مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است مهلت ثبت نام به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.

شرایط جهت ثبت نام در طرح سرباز معلم به شرح ذیل می باشد:

 دارا بودن سلامت کامل جسمانی و روانی مناسب با شغل معلمی.

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (مطابق بند الف بخشنامه وزارتی)، اولویت جذب با دارندگان مدرک کارشناسی ارشد می باشد.

داشتن اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت صرفاً در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱ ( تمامی پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ ۰۱ /۰۴/ ۱۴۰۱ به مراکز آموزشی سپاه اعزام خواهند شد).

متقاضیان رشته های شغلی اعلامی، می بایست دارای مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد تقاضا باشند. (مطابق طرح طبقه بندی مشاغل معلمان).

دارندگان مدارک تحصیلی غیر از رشته های اعلامی نیز می توانند در مناطق مورد نیاز ثبت نام نمایند. شرط پذیرش نهایی این دسته از افراد، عدم وجود متقاضی در رشته های مورد نیاز اعلام شده و کسب امتیاز در میان افراد دارای رشته های غیر مرتبط (براساس فرم امتیازبندی) می باشد.

برگه اعزام به خدمت داوطلبان می بایست ممهور به مهر واکسیناسیون باشد.

مشمولانی که قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده اند، می بایست نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند.

ثبت نام به منزله پذیرش نهایی نمی باشد، لذا پس از کسب امتیاز لازم و احراز صلاحیت از سوی مدیریت هسته گزینش استان، اسامی نهایی پذیرفته شدگان از سوی مدیریت منابع انسانی و امور اداری این اداره کل اعلام می گردد.

همچنین در پایان این اطلاعیه آمده است: به استناد بند ۳ ملاحظات اجرایی بخشنامه بالا، مدت خدمت در طرح سرباز معلم ۲ سال (۲۴ ماه) تمام می باشد و هیچ گونه کسری خدمت از منتخبان پذیرفته نخواهد شد. در ضمن ادامه اشتغال به کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ضرورت، ممنوع می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام شامل موارد زیر می باشد؛

ارائه اصل برگه اعزام (ثبت نام از متقاضیان صرفاً در یکی از مناطق با ارائه اصل برگه اعزام صورت خواهد پذیرفت. اصل برگه اعزام متقاضیان تا زمان مشخص شدن نفرات نهایی در پرونده ثبت نامی نگهداری خواهد شد).

اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (۲ سری).

جهت بهره مندی از امتیاز بومی بودن، ارائه یکی از مدارک: تصویر شناسنامه - تصویر مدارک تحصیلی دو مقطع از سه مقطع تحصیلی در منطقه / شهرستان مورد تقاضا و یا حکم کارگزینی اشتغال/ بازنشستگی والدین در دستگاه های دولتی حداقل چهار سال منتهی به سال ۱۴۰۱، الزامی می باشد.

اصل و تصویر گواهی موقت یا نامه رسمی فارغ التحصیلی از دانشگاه (دو سری).

چهار قطعه عکس ۴*۳ و پوشه و گیره از هر کدام یک عدد.

گواهی معتبر در سال جاری از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برای فرزندان جانبازان و آزادگان/ اصل و تصویر کارت ایثارگری برای فرزندان رزمندگان و گواهی معتبر از کمیته امداد امام خمینی (ره)  برای افراد تحت پوشش کمیته امداد.

تکمیل فرم درخواست ثبت نام و تعهد خدمت ( افراد پذیرفته شده نهایی که از سوی اداره کل مورد تأیید قرار گرفته اند می بایست نسبت به ثبت تعهد در دفتر اسناد رسمی اقدام نمایند).

تکمیل فرم اطلاعات فردی گزینش در ۲ نسخه.

برچسب‌ها گیلان معلم خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان معلم خدمت سربازی گیلان معلم خدمت سربازی آموزش و پرورش سرباز معلم اداره کل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۹۴۲۵ داوطلب توسط سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

هادی مدبری امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب زیر نظر سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد داوطلب ۲۰۰۷ نفر را داوطلب آقا و ۷۴۱۸ نفر را داوطلب خانم تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش گیلان در ۲۹ حوزه سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۲۱۴۹ داوطلب در محل ۹ حوزه امتحانی در تالش، ۴۸۷۷ داوطلب در ۱۲ حوزه امتحانی رشت و ۲۳۹۹ داوطلب در ۸ حوزه امتحانی لنگرود با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: در سال ۱۴۰۳ این آزمون دومین آزمون استخدامی است که به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار می‌شود.

مدبری در پایان از زحمات و حمایت‌های استاندار محترم، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در برگزاری هرچه بهتر آزمون‌های استخدامی تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد