Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:19:09 GMT

سازوکار موسسات به رسمیت شناخته شده در زمینه صدور گواهینامه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۰۲۱۲

سازوکار موسسات به رسمیت شناخته شده در زمینه صدور گواهینامه

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) در جلسه علنی مجلس با کلیات لایحه آیین‌نامه موسسه‌های به رسمیت شناخته شده (آر-اُ) که در زمینه خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین‌المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) با ۲۰۱ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۱ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه نمایندگان ماده واحده کلیات لایحه فوق را با ۱۹۶ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۹ نماینده حاضر در صحن به تصویب رساندند.

در ماده واحده لایحه آئین‌نامه موسسات ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های قانون فنی و ایمنی دریایی آمده است:

آئین‌نامه موسسات به رسمیت شناخته شده (آر-اُ) در زمینه ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین‌المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

همچنین تبصره لایحه مذکور از قرار زیر است:

در اجرای این آئین‌نامه و اصلاحات بعدی آن رعایت اصول ۷۷، ۱۲۵ و ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

کد خبر 5468881

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مخالفان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی مقام معظم رهبری هیئت دولت علی بهادری جهرمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مذاکرات وین فلسطین ماه مبارك رمضان محمد مخبر ایالات متحده امریکا افغانستان رژیم صهیونیستی صدور گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان