Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حمیدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری بیان کرد: واحدهای تملک شده توسط بانک ها سبب توقف ظرفیت هایی در استان سمنان شده و باید برای سرمایه گذاری جدید آزادسازی شود.

وی افزود: واحدهای شهرستانی سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به توجیه سرمایه گذاران، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای تسهیل در امور آن ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی ادامه داد: بانک ها تیم ساماندهی واحدهای تملک شده برای سرعت در رسیدگی تشکیل دهند.

صنایع سمنان امسال ۵۰۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید گرفتند

رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: از ابتدای سال جدید تا کنون ۱۵ واحد تولیدی بر اساس معرفی سال ۱۴۰۰ جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند.

علی تشنه دل اضافه کرد: حدود ۵۰۸ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت شده است.

وی ابرازداشت: در بخش تسهیلات رونق تولید در سال گذشته ۸۲۰ واحد تولیدی به ارزش حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال از تسهیلات رونق تولید بهره مند شدند که سهم صنعت ، ۲۲۰ واحد به ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال و سهم بخش کشاورزی ۵۹۷ واحد به ارزش ۲۱۰۰ میلیارد ریال بود.

رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان  افزود: از خرداد ۱۴۰۱ پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تنها مشروط به صدور فاکتور الکترونیکی می شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست مشکلات بانکی و مالیاتی ۳ واحد تولیدی صنعتی کویر جین ، ذوب آهن آرمان آسیا و تیراژه رنگ پارس بررسی شد.

سال گذشته یکهزار و ۷۰ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات با رقمی بالغ بر ۵۱ هزار میلیارد ریال جهت دریافت تسهیلات رونق تولید  به بانکهای عامل معرفی شدند که پرونده ۲۵۰ واحد در بانکها در دست بررسی است./

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سمنان رونق تولید تولید داخلی سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اشتغال زایی سرمایه گذاری پروندهٔ خبری عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی تولید و رونق اشتغال استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سمنان رونق تولید تسهیلات بانکی سمنان رونق تولید تولید داخلی اشتغال زایی سرمایه گذاری تسهیلات رونق تولید میلیارد ریال استان سمنان واحد تولیدی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی در خصوص طرح ساماندهی املاک مسکونی و تاثیر اجرای ان بر مدیریت بازار اجاره گفـت: ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در مجلس بررسی و رفع شد امیدواریم با تایید نهایی آن توسط شورای نگهبان و اجرایی شدن آن نظم و انضباطی به بازار اجاره بها مسکن ببخشد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تلاش کردیم پایه و مبنایی برای قیمت‌گذاری واحد های مسکونی تعیین کنیم و نظارت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و صمت را بر بازار پر تلاطم مسکن افزایش دهیم. همچنین به شورای عالی مسکن اجازه دادیم در حوزه قیمت‌گذاری و تعیین سقف مجاز اجاره بها در مناطقی که تورم مسکن به صورت غیر واقعی افزایش پیدا کرده و بیش از 20 درصد باشد، ورود کنند. این طرح ضمن توجه به روش‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات از مستاجران حمایت کرده و با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده، انگیزه تولیدکنندگان مسکن را نیز افزایش می‌دهد. همچنین موجب افزایش تولید و عرضه واحدهای مسکونی به بازار می‌شود که این خود به کاهش و تعدیل قیمت‌های کمک می‌کند.

رضایی کوچی عنوان کرد: همچنین در طرح مذکور، با ساماندهی سکوهای خرید و فروش مسکن و نیز رتبه بندی دفاتر مشاوران املاک و افزایش نظارت بر آنها و شیوه های مختلف تلاش کردیم مانع درج آگهی های جعلی و قیمت‌گذاری های کاذب شویم. امیدواریم با اجرای دقیق آن بازار پر آشوب اجاره بها مسکن مدیریت شده و به آرامش برسد.

دیگر خبرها

  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد