Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با ادامه روند افزایش بیماران سرپایی در استان سمنان دو شهرستان این استان در وضعیت نارنجی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، در حال حاضر شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت پر خطرکرونایی قرار داشته  و شهرستان‌های  میامی، شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت زرد کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه هیچ‌یک از شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت قرمز نیست اما اگر همچنان مردم عادی انگاری کنند دوباره وضعیت به گذشته برمی‌گردد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیمار جدیدی در بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه بستری نشده است.

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 60 هزار و 319 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا ویروس تا کنون به یازده هزار و 750 نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: 48 هزار و 569 بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس با اشاره به آمار بهبود یافته از بیماری کرونا از ابتدا تا کنون نیز گفت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به 10 هزار و 533 نفر رسید.

تعداد بیماران بدحال کرونایی در قزوین 5 برابر شد بیماران بستری بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر سیر نزولی دارد +فیلم 114 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند

وی گفت: راهکار مهم مقابله با ویروس منحوس کرونا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است.

انتهای پیام/363

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحت پوشش دانشگاه بیماری کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، بیان نمود: در حال حاضر پایگاه سلامت کهنه دژ به صورت ضمیمه در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم تصرت الله دانائی شهرستان سمنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه است و امروز با حضور مقامات استانی پایگاه سلامت غیرضمیمه کهنه دژ در زمینی با مساحت 344/5 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع کلنگ زنی شد.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این پایگاه سلامت برابر با 8420 نفر است، گفت: در این پایگاه سلامت پزشک، مراقب سلامت و روان شناس خدماتی همچون واکسیناسیون، مراقبت های مربوط به مادران باردار، نوزادان، سالمندان، بیماران و... را ارائه می دهند.

وی ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا در این آئین، تصریح کرد: توجه این عزیزان به حوزه سلامت استان سمنان و همراهی این مقامات درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی با این دانشگاه باعث افتخار ماست.

۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899348

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی