Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به اینکه مسئله استکبار و استکبار ستیزی باید از سوی دانشگاهیان، روحانیون، آموزش‌وپرورش و ادارات در راستای تبیین مورد بحث و بررسی قرار گیرد، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی با آرای سیاسی بوده و مقابله با ظلم و ظلم ستیزی عقیده انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز یکشنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در نشست شورای سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: گرامی داشت روز قدس یک شعار سیاسی مقابله با استکبار و مبنای اساسی نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مسئله استکبار و استکبار ستیزی باید از سوی دانشگاهیان، روحانیون، آموزش‌وپرورش و ادارات در راستای تبیین مورد بحث و بررسی قرار گیرد، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی با آرای سیاسی بوده و مقابله با ظلم و ظلم ستیزی عقیده انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: گروهی معتقدند شعارهای انقلابی مرگ بر این و آن ممکن است انقلاب را منزوی کند، اما باید گفت ماهیت انقلاب اسلامی ظلم ستیزی است.

وی ادامه داد: نقطه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با جبهه استکبار، ظلم ستیزی است و با کشورهایی که به ظلم ورود کرده و به حقوق دیگران تعدی می‌کنند، مقابله می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، با بیان اینکه نباید فقط به راهپیمایی روز قدس بسنده کرد افزود: بزرگداشت روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان با یک راهپیمایی و سخنرانی حالت نمادین پیدا می‌کند که توصیه می شود، سخنرانان اصل مطلب را به طور خلاصه بیان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای تبیین موضوع ظلم‌ستیزی نشست‌هایی را در پنجشنبه آخر رمضان برای کارمندان خود با حضور سخنرانان متبحر برگزار کنند تا دلیل ضدیت با رژیم صهیونسیتی، آمریکا و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی برای همگان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استکباری خود عامل اصلی جنگ در سایر کشورها هستند، افزود: ابعاد جنگ اوکراین به درستی برای مردم بیان نمی‌شود اما باید گفت همواره ‌جنگ برای کسب درآمد از طریق فروش اسلحه به این کشورها و مشغول کردن ذهن مردم روی می‌دهد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تأکید کرد: رؤسا و مدیران کل ادارات سالی یک روز آن هم در وقت اداری ظلم موجود کشورهای استکباری را برای کارکنان خود تبیین کنند تا از این طریق انگیزه لازم بین مردم ایجاد شود و از حالت مناسکی و مراسمی خارج شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه همگان باید مسئله ظلم‌ستیزی را حتی برای خانواده‌های خود تبیین کنیم، یادآور شد: در روز قدس نیز با حرکت تکلیفی و هدفمند، باید وظیفه و رسالت خود در مقابله با ظلم ستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین به انجام برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامی ظلم ستیزی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به روز کارگر و دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دنیا به مسئله کار و کارگر توجه شده اما در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه  کشور در جنگ اقتصادی است و رهبر انقلاب هر سال شعار سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به موضوع حجاب گفت: مسئله حجاب یک واجب شرعی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است.

وی ادامه داد: دشمن میژخواهد حجاب را به چالش بکشد لذا نیاز است با برخورد مناسب، مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با تبریک هفته گرامیداشت معلم،با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش ومنش پیامبر را الگو خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار