Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام از کمک به جهاددانشگاهی برای راه‌انداری مرکز جامع سلامت زنان و خانه خلاق و نوآوری خبر داد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در نشست با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان، با اشاره به توانمندی هایی که جهاد دانشگاهی می‌تواند در استان ایجاد کند، خواستار راه اندازی مرکز جامع سلامت زنان و خانه خلاق و نوآوری در استان شد و اظهار کرد: این نهاد می تواند با ایجاد مرکز جامع سلامت زنان در خصوص بیماری های زنان همچنین بحث ناباروری و دیگر بیماری ها در استان فعالیت کند و در این راستا هر گونه کمک و اعتباری نیاز باشد استان همکاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام با اشاره به درخواست رئیس جهاد دانشگاهی در خصوص ایجاد خانه خلاقیت و نو آوری در استان گفت: این مرکز می‌تواند بحث ساماندهی کسب و کارهای مختلف خصوصا در بحث نرم افزاری را هدایت کند و در این خصوص هم با اختصاص مکان مناسب و همکاری های لازم تلاش خواهیم کرد که این مرکز به سرعت ایجاد شود.

بهرام‌نیا در ادامه با تأکید براین که تحقیقات و پژوهش‌ها باید منجر به تولید علم و تجاری سازی شوند خاطر نشان کرد: محور فعالیت‌ها در جهاد دانشگاهی باید بر انجام پژوهش های محصول محور بر طبق نیازهای استان متمرکز شود.

وی درخصوص مرکز جامع بیماری‌های زنان گفت: برای ایحاد مرکز جامع بیماری‌های زنان و بحث درمان ناباروری حدود ۴۰ میلیارد تومان نیاز است که برای این مهم رایزنی خواهیم کرد.

استاندار ایلام در ادامه خواستار ایحاد خانه خلاقیت و نوآوری در استان شد و گفت: در این رابطه نیز مکان مورد نیاز در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد.

«سیدغلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام نیز در این نشست با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف پژوهشی و فناورانه، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال اظهار کرد: اگر مجموعه‌ی استان با هم‌افزایی کامل فعالیت کنند جهاددانشگاهی واحد استان آمادگی دارد خدمات پژوهشگاه‌های بزرگ رویان و این‌سینا را به استان بیاورد.

وی آمادگی جهادگران دانشگاهی را برای راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان، ایجاد خانه‌ی خلاق و نوآوری ، مرکز اصلاح نژاد دام و  انجام پژوهش‌های محصول محور  و کمک به توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی استان اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام جهاد دانشگاهی خانه خلاق ی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد