Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم. پاسدار علیرضا حیدرنیا، روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محسن کمالی دهقان» که به مناسبت سالگرد شهادت این شهید والامقام صورت گرفت،  افزود: ما از خصلت ها و ویژگی های این شهید بسیار شنیده ایم، البته نه از خانواده وی بلکه از مادران و پدران شهدا.
وی با بیان اینکه رسیدگی به والدین شهدا یکی از خصایص خوب شهید کمالی دهقان بوده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهید بزرگ شده منطقه گوهردشت کرج بود، شاید تصور می شد که نباید چنین روحیاتی داشته باشد اما این پاسدار سرافراز سپاه اسلام با روحیه بسیجی و انقلابی، به پیرزن ها و پیرمردها بسیار خدمت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید قادری می گفت شهید کمالی دهقان برای کمک به منزل آن ها می رفت و اجازه نمی داد وی برای انجام کاری از جای خود برخیزد. 
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه مادر شهید قادری همچنین می گفت که زمانی که خبر شهادت این پسر را به من دادند، بیشتر از شهادت پسر خودم ناراحت شدم، مطرح کرد: رفتار و اخلاق این شهید والامقام به قدری خوب بود که همه مردم کرج در مراسم تشییع پیکر وی به پا خاستند و همه کسبه و مردم به ویژه اهالی اتوبوس به وی ادای احترام کرده و چندین اتوبوس حامل پیرزن ها و پیرمردها نیز در این مراسم شرکت کردند. 
حیدرنیا خطاب به پدر و مادر شهید محسن کمالی دهقان با اشاره به اینکه ما وظیفه داشتیم در سالگرد شهادت فرزند دلبندتان به دست بوسی شما بیاییم، بیان داشت: همه استان های کشور هر ساله شهدای شاخص خود را معرفی می کنند؛ ما نیز شهید محسن کمالی دهقان را به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۱ انتخاب کردیم و در صدد تولید مستنداتی از زندگی نامه و لایه های پنهان زندگی این شهید به منظور معرفی بهتر او به جامعه و به ویژه نسل جوان هستیم. 
وی با بیان اینکه هنوز هم جوانانی از این جنس هستند که علیرغم رشادت ها و سلحشوری های خود، بسیار مردمی هستند، عنوان کرد: ما نیز تلاش می کنیم تا حق این شهید عزیز و پدر و مادر وی را تا جایی که در توانمان هست، به نحو شایسته ادا کنیم.

وی گفت: خادمی خانواده های شهدا را افتخار خود می دانیم و از آن ها درخواست می کنیم دعا کنند عاقبت ما نیز مانند فرزندانشان به خیر شود و خداوند شهادت را نصیب ما کند. 
فرمانده سپاه استان البرز اظهار امیدواری کرد بتوانیم به خوبی از کشور پاسداری کنیم و وظایفی که بر عهده داریم را به نحو شایسته انجام دهیم و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

وی گفت:  با روی کار آمدن دولت و استاندار انقلابی و سایر مسئولین دغدغه مند، تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم به کار می گیریم زیرا این مردم مستحق مشکلات بسیار خصوصا در مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیستند و امید است در انجام این مسئولیت سنگین رو سفید شویم.

شهید محسن کمالی دهقان در روز ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ با تمام رشادت ها و دلاوری هایش در شهر حلب سوریه در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) کرج به خاک سپرده شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم کرج استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم کرج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدای مدافع حرم کرج استان البرز محسن کمالی دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین یکشنبه‌های الگونمایی این بار در البرز با هدف معرفی الگوی «مواسات مادرانه» در این استان برگزار می‌شود.

معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی از جمله برنامه‌های یک شنبه‌های الگونمایی است.

این نشست با حضور زینب عاشری برای معرفی الگوی «مواسات مادرانه» از البرز ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌تواند از طریق لینک مجازی https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam در این برنامه حضور داشته باشند.


کد خبر 6096681

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد