Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پورتو بامداد امروز (یکشنبه) در هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال موفق شد با درخشش مهاجم ایرانی‌اش تیم پورتیموننسه را با نتیجه 7 بر صفر در هم بکوبد و به صدرنشینی‌اش تداوم ببخشد. در این بازی مهدی طارمی که در ترکیب اصلی  پورتو قرار داشت، هت‌تریک کرد و یک پاس گل داد. او گل‌های خود را در دقایق 19، 34 (پنالتی) و 47 به ثمر رساند و پاس گل دوم تیمش را هم در دقیقه 28 به گروییچ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در دقیقه 64 تعویض شد و جای خود را به تونی مارتنیس داد.

حساب کاربری رسمی مسابقات لیگ برتر پرتغال در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» پس از این بازی با انتشار پستی به تمجید از ستاره شب گذشته پورتو پرداخت و نوشت: «طارمی در بازی با پورتیموننسه غیرقابل توقف بود و برای اژدها هت‌تریک کرد تا مورد تشویق هواداران قرار بگیرد. او در روز از فرائض ماه رمضان پیروی و شب گرسنگی‌ روزه‌اش را با گل برطرف می‌کند».

طارمی در حال حاضر با 18 گل‌زده دومین گلزن برتر لیگ برتر پرتغال به شمار می‌رود و داروین نونس از بنفیکا با 24 گل‌زده را بالای سر خود  می‌بیند. مهاجم ایرانی پورتو این فصل در 42 بازی از رقابت‌های مختلف برای پورتو به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 22 گل، 17 پاس گل هم داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله دعای روز پانزدهم رمضان روز ارتش مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال ماه رمضان میانکاله دعای روز پانزدهم رمضان روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر