Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت ۲۰ دیشب سقوط پاراگلایدر در قله فیله قوس در سایت مشرف به دریاچه بین المللی زریوار باعث کشته شدن مسافر و مصدومیت خلبان شد.

رییس انجمن پاراگلایدر‌های شهرستان مریوان گفت: ساعت ۱۷ روز گذشته یک مورد سقوط پاراگلایدر در سایت پروازی مشرف به دریاچه زریوار گزارش شد.

کامران رحیمی گفت: نیرو‌های فوریت پزشکی بلافاصله به محل اعزام شدند و خلبان و مسافر آن را که به شدت مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید:متاسفانه مسافر به نام برهان رازدار ۲۵ ساله اهل شهرستان مریوان به دلیل شدت جراحات و خونریزی داخلی در ساعت ۲۰ در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رییس انجمن پاراگلایدر‌های شهرستان مریوان گفت: خلبان نیز به نام ژوبین اسد رخ ۱۴ ساله اهل شهرستان مریوان از ناحیه پا دچار شکستگی شد و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.

رحیمی می گوید: متاسفانه خلبان که فردی نوجوان و فرزند مربی پارگلایدر است فاقد مجوز پرواز بوده و به صورت غیرقانونی اقدام به پرواز کرده بود که باعث کشته شدن یک نفر و مصدومیت خودش شد.

او گفت: کسانی که دارای مدارک قانونی شامل بیمه، گواهینامه پرواز و تجهیزات به روز منطبق با استاندارد‌های لازم باشند مجوز پرواز دارند گفت: خلبان هیچکدام از مدارک لازم و قانونی را نداشت و پدرش که مربی و مدارک لازم را دارد مجاز به پرواز بود و ما هم بار‌ها به کسانی که فاقد مجوز‌های قانونی هستند تذکر داده ایم که نباید اقدام به پرواز کنند.

رحیمی می گوید: در حال حاضر در شهرستان مریوان تنها سه نفر مجوز پرواز پاراگلایدر را دارند.

رییس انجمن پاراگلایدر‌های شهرستان مریوان گفت: نامه اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان نیز مبنی بر ممنوع بودن پرواز برای کسانی که فاقد مجوز قانونی هستند به دست ما رسیده است و ما نیز تذکر‌های لازم را اعلام کرده ایم و پرواز دیروز نیز که منجر به این حادثه تلخ شد بدون اطلاع ما بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط پاراگلایدر دریاچه زریبار شهرستان مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری در جویم تأکید کرد.

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان امروز، ۸ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک