Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، سردار رستعملی رفیعی آتانی روز یکشنبه در بازدید سرزده از کلاس های عقیدتی تیپ صاحب الامر(عج) قزوین با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به اهمیت برگزاری دوره های عقیدتی اشاره کرد و افزود : هدف از اجرای این دوره ها، تعمیق معنویت و آشنایی بیشتر سربازان با احکام و معارف اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: هر فردی برای رشد و کمال به تغذیه روح و جسم نیاز دارد و در حوزه عقیدتی تأمین محتوای فکری و روحی برای سربازان و کارکنان از رسالت های مهمی است که اهمیت زیادی دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نقش سربازان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی گفت : سربازان نقش عمده‌ای در هشت سال دفاع مقدس داشتند و نباید یاد و خاطره فداکاری و ایثار این عزیزان فراموش شود.

وی یادآورشد: سرباز زینت و ابهت کشور و امنیت آفرین است و مدالی که در زمان حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک ژنرال بی نظیر در دنیا به آن افتخار می‌کرد، این بود که وصیت کرد «روی سنگ قبرم بنویسید " سرباز".

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: سربازی ولایت بالاترین افتخار است و حاج قاسم سلیمانی از همه عناوین و نام و نشان‌ها گذشت تا سرباز اسلام و سرباز ولی امر و کشور شد.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس، همه اقشار مختلف اعم از روحانیت، معلمان، دانش آموزان، کارگران، کشاورزان و اصناف مختلف در میدان دفاع از حریم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی حضور داشته و همه سرباز این انقلاب بودند.

سردار آتانی گفت: آرامش و اقتدار امروز جامعه برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است و داوطلب شدن سربازان وظیفه برای مأموریت‌های سخت هم الگو گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس استان قزوین قزوین قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس استان قزوین انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس استان قزوین قزوین قاسم سلیمانی هشت سال دفاع مقدس سپاه صاحب الامر صاحب الامر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد