Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:56:15 GMT

سارقان فراری پاساژ فرشته بم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۱۶۵۸

سارقان فراری پاساژ فرشته بم دستگیر شدند

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: عاملان سرقت بیش از 15 میلیارد ریال کالا از پاساژ فرشته بم پس از یک سال فراری بودن شناسائی و دستگیر شدند.

 سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح این خبر بیان کرد: اواخر اردیبهشت ماه 1400 وقوع چند مورد سرقت از مغازه های پاساژ فرشته بم به پلیس گزارش و با حضور ماموران در این محل مشخص شد سرقت از مغازه های مختلف این پاساژ توسط چند نفر و در یک زمان صورت گرفته است که بلافاصله پی جویی های پلیسی برای یافتن نخستین سرنخ ها و شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه با وجود تلاش شبانه روزی ماموران، روند کشف این سرقت ها در مدت زمانی که انتظار می رفت به نتیجه نرسید اما پلیس در نهایت با گذشت حدود یک سال از این سرقت ها موفق شد با پی جویی های مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 4 متهم دخیل در این سرقت ها را شناسائی و آنان را در نقاط مختلف شهرستان بم دستگیرکند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به انجام 10فقره سرقت از مغازه های این پاساژ اعتراف کرده اند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی از اموال مسروقه از جمله چندین دستگاه تلوزیون، اسپلیت، رایانه، دوربین فیلم برداری، گیتار، لوازم کافی شاپ، تعداد زیادی ظروف مسی و برخی اقلام دیگر به ارزش بیش از 15میلیارد ریال کشف شد که اقدامات بعدی برای تحویل آن ها به مال باختگان در حال انجام است.

سرهنگ سلیمانی در پایان تصریح کرد: این سارقان که تصور نمی کردند پس از گذشت یک سال شناسایی و دستگیر شوند ضمن معرفی دیگر همدستان خود به پلیس، به مرجع قضایی معرفی شدند و بحمدالله با تلاش بی وقفه پلیس از فروش و اوراق سازی بخش زیادی از اقلام مسروقه جلوگیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري بم فرمانده انتظامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان