Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت شرایط دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که بر اساس مستندات قبل از ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت متبوع شروع به تحصیل کرده‌اند را برای انتقال اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که بر اساس مستندات (ویزا، خروج از کشور و گواهی شروع به تحصیل) قبل از ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت شروع به تحصیل کرده و تاکنون به دلایل مختلف و عدم احراز شرایط، موفق به انتقال به دانشگاه‌های داخل کشور نشده‌اند باید بر اساس مصوبه هشتاد و سومین جلسه  ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه هشتاد و سومین جلسه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی مقرر شد دانشجویان متقاضی انتقال با احراز شرایط مصوب در همان جلسه، در آزمونی که جهت ارزیابی علمی این گروه از دانشجویان برگزار می شود شرکت کنند. لذا متقاضیان واجد شرایط باید نسبت به ثبت درخواست یا ثبت تقاضای بررسی مجدد، صرفاً از طریق سامانه انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور اقدام کنند تا وضعیت ایشان مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد.

شرکت و قبولی در این آزمون به منزله موافقت با انتقال به داخل نبوده و پس از قبولی در آزمون، صرفاً پرونده این افراد قابل طرح در شورای انتقال می شود.»

پیش از این غلامرضا حسن زاده دبیر شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی از تصویب آزمون ارزیابی برای دانشجویان ایرانی که قبل از سال ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های خارج از کشور ثبت نام کرده بودند، خبر داده بود.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1137008 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی خارج از کشور علوم پزشکی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

(تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • تحصیل ۲۵۰ دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه علامه‌طباطبائی
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود