Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی روز یکشنبه در دیدار نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بروجرد که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: اگر نیروهای مسلح نباشند دشمنان آسایش را از مردم می گیرند.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس درسی به دشمنان دادند که جرات تجاوز به کشور را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بروجرد بیان کرد: نیروهای مسلح مجهز به سلاح ایمان هستند، در دوران دفاع مقدس ایمان رزمندگان اسلام باعث شد تا با روحیه شهادت طلبی دشمنان را شکست دهند.
حجت الاسلام حسینی افزود: ارتش از بدنه ملت است و همواره به ملت و ولایت وفادار بوده اند، مانند صیاد شیرازی ها در بدنه نیروهای مسلح کم نداشته ایم، روحیه ایثار و شهادت و ایمان و اخلاص نیروهای مسلح باعث می‌شود که افرادی مانند صیاد شیرازی ها فراوان داشته باشیم.
وی اظهار داشت: دشمنان از سلاح ایمان و روحیه ایثار و شهادت ملت ایران به خصوص نیروهای مسلح هراسان هستند و همواره تلاش می کنند تا این روحیه را با تبلیغات مسموم از ملت ایران بگیرند.

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد نیز در این دیدار گفت: ارتش قبل از انقلاب تجهیز محور و نیرو محور بود و وابستگی به ۶۰ هزار مستشار آمریکایی داشت، ولی بدنه ارتش افرادی بودند که گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند.
سرهنگ عبدالعلی فریادی افزود: ارتش در دوران انقلاب با پیوستن به مردم به فرمان امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب شدند و روح تازه در کالبد ارتش با فرمان امام( ره) مبنی بر نامگذاری روز ارتش دمیده شد.
وی اظهار داشت: ارتش در اوایل انقلاب با کمک سایر نیروها توطئه های دشمنان را خنثی کردند و با شروع جنگ حماسه های ماندگاری را آفریدند.
وی با اشاره به اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید ۲۶ هزار جانباز و ۱۷۰ نفر آزاده تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: نیروی زمینی با حدود ۳۵۰ عملیات پدافندی و آفندی اجازه تجاوز دشمنان را ندادند، امروز نیز ارتش با حفظ و حراست از مرزها و صیانت از کشور حضور دارد.
فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد گفت: ارتش در بحث کرونا بیش از ۴۰۰ بیمارستان و ۱۵ هزار نیروی متخصص وارد شد و به کادر درمان کمک کرد.
سرهنگ فریادی افزود: نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری و در بحث جهاد تبیین پیشتاز هستند، ارتش با بیان مسائل مهم و کار عملی و شبانه روزی به جهاد تبیین کمک می کند.
وی اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند تا خدمات نیروهای مسلح را کم رنگ جلوه دهد که جهاد تبیین می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.
وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح به خودکفایی رسیده اند و به هیچ کشور غربی و استکباری نیاز ندارد و همه تجهیزات را در داخل کشور با توانمندی داخلی ساخته می شود.
وی با اشاره به سه اصل مهم در ارتش گفت: اصل ولایتمداری و شایسته سالاری و عدالت محوری سر لوحه کار ارتش قرار دارد.

وی یکی از راز و رمزهای موفقیت نیروهای مسلح ایران اسلامی را اطاعت بی چون چرا از ولایت و رهبری دانست و افزود: از دستاوردهای مهم ارتش مردمی بودن و اعتقادی بودن و شهادت طلبی است که دشمنان تلاش دارند روحیه شهادت طلبی را از ارتش بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به مناسبت دهه ارتش تعدادی از پرسنل پادگان مهندسی بروجرد و فرمانده هان نظامی آنان با امام جمعه بروجرد دیدار کردند.

برچسب‌ها بروجرد ارتش جمهوری اسلامی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد ارتش جمهوری اسلامی ایران لرستان بروجرد ارتش جمهوری اسلامی ایران لرستان نیروهای مسلح امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است