Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری ۲۷ فروردین‌ماه در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، گفت: بحث واکسیناسیون اتباع خارجی مورد تاکید مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری قرار بگیرد و در اسرع وقت این افراد شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف کاهش پیدا کرده اظهار داشت: باید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از وقوع پیک‌ سنگین کرونا بسیار حائز اهمیت است اضافه کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ترغیب مردم به تزریق واکسن بهره ببریم، ائمه جمعه و جماعات در این مسئله می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه برنامه‌های لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد  شد، یادآور شد: این مراسمات طبق دستورالعمل‌های ابلاغی برگزار می‌شود و برگزاری مراسمات در محیط‌های سربسته به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: تلاش شود تا سخنرانی روز قدس در شهرستان‌های استان به جهت اهمیت جلوگیری از تراکم جمعیت در فضای سربسته و لزوم رعایت پروتکل‌ها، در محیط باز برگزار شود.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم