Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین ماه) طی آئینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان شهری، ۱۶۰۰ بسته معیشتی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان در سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در میان نیازمندان و افراد کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شاپور احمدی، در این آئین اظهار کرد: امسال با حلول ماه مبارک رمضان و عملیات مواسات توزیع کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان در دو مرحله یکی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و دیگری به مناسبت عید سعید فطر کمک هاس مومنانه خود را در میان اقشار کم برخوردار این شهرستان توزیع می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، افزود: امروز در مرحله اول از این رزمایش یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی شامل برنج، ماکارانی، روغن، رب‌گوجه، تن‌ماهی، حبوبات و مرغ منجمد به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال توزیع شد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز اگر دستگاها و ارگان های شهرستان کمک‌رسانی کنند ۳ هزار و ۵۰۰ بسته دیگر را توزیع خواهیم کرد.

سرهنگ احمدی ارزش هر بسته معیشتی را ۵ میلیون‌ ریال عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه حدود یک سال کار توزیع کمک مومنانه را انجام می دهیم، توانستیم اطلاعات اقشار کم برخوردار و نیازمند این شهرستان را جمع آوری و بانک‌ اطلاعاتی را با بانک اطلاعاتی کمیته‌ امداد ادغام کردیم‌.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است تا بیشترین سهم توزیع به مددجویان کمیته امداد برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان، با بیان اینکه در سال گذشته از ابتدای شروع کرونا تاکنون بیش از ۳ هزار بسته کمک مومنانه شامل مواد غذایی و بسته‌های بهداشتی در میان نیازمندان توزیع شده است، گفت: دستگاه‌هایی اجرایی و اداری و مردم عزیز روزه دار آبادان که تمکن مالی دارند در راستای دستگیری از مستمندان و نیازمندان کمک کنند تا بخشی از نیازهای اقشار کم برخوردار تامین شود.

48

کد خبر 1622674

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج سپاه بسته معیشتی کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین