Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:47:46 GMT

پیروزی تیم والیبال دختران برابر نماینده ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۳۷۸

پیروزی تیم والیبال دختران برابر نماینده ایتالیا

به گزارش ایرنا، تیم‌های والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران به جام کورکناکیا ایتالیا اعزام شدند.

این مسابقات از ۲۷ فروردین در شهر پوردنونه ایتالیا آغاز شده است و تیم والیبال جوانان دختر ایران امروز در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف دوموویپ پورشیا از ایتالیا رفت.

دختران جوان ایران سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ نماینده ایتالیا را شکست دادند و با یک برد و دو شکست در رتبه سوم جدول گروه چهارم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای مرحله گروهی جام کورناکیا به پایان رسید و تیم جوانان دختر ایران عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی به میدان می‌رود.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی جام کروناکیا ایتالیا نیز فردا (دوشنبه ۲۹ فروردین) برگزار می‌شود.

پیش از نیز تیم دختران ایران بازی را به تیم آکادمی زوریخ از سوئیس واگذار کرده بود.  

همچنین امروز تیم  والیبال نوجوانان پسر ایران در سومین دیدار خود در جام کروناکیا مقابل نماینده کشور مجارستان به پیروزی رسید.

برچسب‌ها ایتالیا محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال زنان ایتالیا محمدرضا داورزنی تیم ملی والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم