Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:27:09 GMT

تصویر جالب از تیتر جنجالی یک نشریه در اتاق اسکوچیچ/عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۳۹۳

تصویر جالب از تیتر جنجالی یک نشریه در اتاق اسکوچیچ/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انجام قرعه کشی جام جهانی و اینکه مشخص شد تیم ملی فوتبال ایران با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه شده است، واکنش ها به این قرعه زیاد بود و خیلی ها در این خصوص نظر دادند.

رسانه های انگلیس هم عنوان کردند تیم ملی کشورشان که سال هاست در حسرت قهرمانی جهان به سر می برد، در گروه خوبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان انگلیس هم در حرکتی عجیب و کنایه آمیز تیتر زد "از اینکه با ایران در یک گروه قرار گرفتند، خوشحال هستند." از نظر این رسانه تیم ملی ایران ایران حریف راحتی برای انگلیس خواهد بود و آن ها به راحتی می توانند تیم ملی کشورمان را شکست دهند.

این تیتر که واکنش های زیادی را هم بین اهالی فوتبال در ایران به همراه داشت، به نوعی می تواند انگیزه بازیکنان تیم ملی را برای بازی مقابل انگلیس زیاد کند. اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم اقدام جالبی انجام داد و عکسی از جلد روزنامه سان را در محل کارش نصب کرد تا این حرف انگلیسی ها همیشه جلوی چشمش قرار داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسکوچیچ روزنامه سان جام جهانی قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

کد خبر 847901 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی