Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه «آرین» عضوی از خانواده طیور در وزارت جهادکشاورزی است، گفت: انتظار می‌رود بتوانیم پایداری لازم را در این بخش ایجاد کنیم.

به گزارش روز یکشنیه ایران اکونومیست از وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی‌نژاد» در نشست مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افزود: با توجه به شعار امسال، سال خوبی برای رشد دانش‌بنیان‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شعار سال برای همه است و مقام معظم رهبری بر روی کشاورزی تاکید کرده‌اند که با توجه به سابقه جهاد کشاورزی باید اتفاق متفاوتی در این بخش رخ دهد.

ساداتی‌نژاد افزود: امیدوارم در پایان سال رهبر انقلاب از اقدامات انجام‌ شده در بخش کشاورزی ابراز خشنودی و رضایت کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه سبدی از نژادها به ‌تناسب مختلف برای تامین مرغ مورد نیاز کشور برنامه‌ریزی‌ شده است، یادآور شد: پیشنهاد شده که برای ۱۰۰ درصد نیاز کشور اجداد آرین را پرورش دهیم و صادر کنیم.

ساداتی نژاد با اشاره به خرید مازاد تولید مرغ در کشور، گفت: مرغ آرین را ۱۲ درصد گران‌تر از سایر نژادها در این حوزه خریداری می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که حمایت از توسعه نژاد گاو سیستانی در دستور کار است، افزود: همچنین برنامه سرشاخه نیشکر در خوراک دام نیز در دست بررسی است‌.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، دفتر امور طیور ، سید جواد ساداتی نژاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد جهاد کشاورزی ساداتی نژاد وزارت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سومین روز از نمایشگاه Iran expo که تحت عنوان روز تخصصی جهادکشاورزی نامگذاری شده است نشست‌های تخصصی زنجیره ارزش محصولات گلخانه ای، زنجیره ارزش راهبردی شتر و زنجیره ارزش راهبردی ماهی تیلاپیا برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد افزود: همچنین در روز تخصصی جهادکشاورزی در پاویون غرفه استانداری یزد مراسمات رونمایی از دانش بومی تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات، سامانه هوشمند مدیریت گله‌های شتر با استفاده از اپ ساربانیار، پلتفرم گردشگری کشاورزی و سامانه جامع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالین بخش خصوصی صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان