Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:29:51 GMT

افتتاح دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۱۳۹۸۷

افتتاح دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در کاشان

دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در کاشان به منظور گسترش پایگاه اجتماعی آستان قدس رضوی، توسعه فرهنگ خدمت کریمانه و پراکندن عطر رضوی در منطقه و رسیدگی به محرومان در مناطق کمتر برخوردار و رشد و شکوفایی ظرفیت خادم یاران و یاوران رضوی و افزایش سطح معرفتی آنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در آئین افتتاح دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان اظهار کرد: برای توسعه فرهنگ رضوی و خدمتگزاری در شهرستان کاشان نشر احادیث مربوط به حضرت امام رضا (ع) همه می‌تواند به توسعه اخلاق محوری در جامعه کمک کنند و ما رتبه‌ای بالاتر از ائمه اطهار (ع) نداریم که برای همه موضوعات باید به سیره و روش زندگی آن بزرگان متوسل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان کاشان نیز با اشاره به اینکه توسط خادم یاران تا کنون با بیش از ۸ تن گلاب مرقد مطهر و منور حضرت امام رضا شستشو و شبستان‌ها عطرآگین شده است، افزود: خادم یاران رضوی با همکاری خیرخواهانه خیران کاشانی سبدهای معیشتی تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

محمد جهاندار با اشاره به استقبال ویژه از نام ائمه اطهار (ع) در شهرستان کاشان، خاطرنشان: شهروندان و خیران نیک‌اندیش کاشانی ارادت بسیار به امام رضا (ع) دارند و شاهد عضویت بیش از ۴۰۰ نفر خادم یار از این شهرستان و تشکیل کانون محلات و تخصصی در کاشان هستیم.

وی گفت: خادم یاران می‌توانند از ظرفیت‌های همکاری پزشکان، مشاوران مهندسان، دیگر متخصصان در زمینه‌های مربوط به فعالیت خود کمک بگیرند.

جهاندار ادامه داد: همزمان با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مروی در تولیت آستان مقدس رضوی، ساختار جدید دفاتر نمایندگی در استان‌ها با عنوان کانون‌های خدمت رضوی براساس تعلق خاطر و علاقه به حضرت امام‌رضا (ع) در دو دسته کلی عمومی و تخصصی سازماندهی شد تا با هم افزایی ظرفیت‌های در اختیار در راستای مأموریت‌ها و اولویت‌های آستان قدس رضوی به صورت مستمر فعالیت نمایند.

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان کاشان افزود: این دفتر با پنج هدف عمده گسترش پایگاه اجتماعی آستان قدس رضوی، توسعه فرهنگ خدمت کریمانه و پراکندن عطر رضوی در منطقه و رسیدگی به محرومان در مناطق کمتر برخوردار و رشد و شکوفایی ظرفیت خادم یاران و یاوران رضوی و افزایش سطح معرفتی آنان اقدامات مختلف فرهنگی، خدمات اجتماعی و مذهبی و آموزشی و حمایتی را به انجام می‌رساند.

وی در پایان گفت: خادم یاران رضوی که به صورت داوطلبانه به عضویت این شبکه در می‌آیند در قالب کانون‌های خدمت رضوی پس از ارائه خدمات در استان‌ها می‌توانند توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را کسب نمایند.

کد خبر 569086

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حرم امام رضا خادمین حرم حضرت معصومه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان آستان قدس رضوی کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانون های خدمت رضوی شهرستان کاشان خادم یاران امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۱۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد